هر دزد از راه رسیده با صرف سرمایه‌ای خواهد توانست رای مردم را به دست آورد!!

VN:F [1.7.8_1020]
12 رای

حجت الاسلام صدیقی امام جمعه تهران گفت : شورای نگهبان نیز که در بعد نگهبانی از مشروعیت نظام، صیانت از قانون اساسی و به عنوان یک صافی مورد تایید امام زمان(ع) است از این جهت به عنوان صافی نامیده می‌شود که اگر در زمان انتخابات نباشد هر‌کس و ناکس و هر دزد از راه رسیده با صرف سرمایه‌ای خواهد توانست رای مردم را به دست آورد که تمام بهانه‌جویی‌ها نسبت به این نهاد مقدس به دلیل این نقش مهم می‌باشد.

قابل توجه بعضی از منتقدین که ما را متهم میکنند که دروغ پراکنی میکنیم و بهتر است برای گفته های خود مدرک ارائه کنیم ( بگذریم از اینکه بعضی از آقایان هر دروغی را به نام دین و اسلام بیان میکنند و کسی حق اعتراض به ایشان را ندارد ) متذکر میشوم که این جملات مربوط به خطبه نماز جمعه امروز تهران ۲۵ تیرماه ۸۹ می باشد که توسط آقای صدیقی امام جمعه تهران بیان گردیده و در سایت تابناک و دیگر سایت ها درج گردیده .

من بعنوان یک ایرانی مسلمان به خود این حق را میدهم تا به ایشان بگویم و سؤال کنم با استناد به کدام آیه ، روایت و یا حدیث و یا با چه تحلیل و استنتاجی به این نتیجه رسیده اند که شورای نگهبان بعنوان یک صافی مورد تایید امام زمان (ع) است ؟ آیا از یک سال و نیم پیش این صافی مورد تایید امام زمان ( ع) واقع شده و آن زمان که آقایان سید محمد خاتمی ، موسوی و کروبی رای آوردند مورد تایید نبود ؟آیا فکر نمیکنید این قداست تراشی ها برای نهاد های گوناگون بدعتی است که میتواند به چهره دین و شریعت لطمه بزند  ؟ چرا برای محق جلوه دادن خود همواره تلاش میکنیم تا از ائمه و معصومین مایه بگذاریم ؟ آیا فکر نمیکنید روزی ، با این مهر قداستی که بر پیشانی زده ایم ،خطاهای ما میتوانند باورهای دینی و مقدسات را نشانه بروند ؟

سؤال دیگر من از امام جمعه تهران این است که چگونه به این نتیجه رسیده اید که هر کس و ناکس و هر دزد از راه رسیده ای به تعبیر شما با صرف سرمایه ای خواهد توانست رای مردم را به دست آورد ؟ آیا این توهین به شعور مردم یک کشور نیست ؟ آیا واقعا مردم شریف ایران را هر کس و ناکس و هر دزدی میتواند به راحتی بخرد ؟ آیا به نظر شما جایگاه مردم مسلمان ایران این است ؟ قطعا نظر شما یک اقلیت ناچیز نیست چون اگر چنین بود جای نگرانی نداشت پس آنچه از بیانات شما پیداست این است که شورای نگهبان صافی مورد تایید امام زمان (ع) است که مراقب است مردم ایران و آراء ایشان توسط دزدان از راه رسیده خریداری نشوند. اگر واقعا مردم ایران در این سطح از شعور و بینش سیاسی هستند و اینقدر در موضع ضعف بهتر نیست برای آینده و قبل از اینکه تصمیم نادرستی بگیرند و رای نادرستی بدهند و یا خریداری شوند شورای نگهبان بجای ایشان انتخاب صحیح را انجام دهد تا به این ترتیب با مشکلات کمتری مواجه شویم؟

هر دزد از راه رسیده با صرف سرمایه‌ای خواهد توانست رای مردم را به دست آورد!!۴٫۷۵۱۲

۶۰ نظر

  1. بارانی گفته:
    ۲۵ تیر ۸۹ @ ۱۰:۰۵ ب.ظ

    درود بر همگنان نیک…
    خیلی سخنرانی مضحکی بود…اگر مردم ایران آنقدر از نظر شعوری پایین هستند که گول هر دزدی را میخورند، پس با این حساب حماسه نه دی ماه نیز، یکی از همان نفهمی ها بود که با یک مانور تبلیغاتی و بازی رسانه ای ( به اسم هتاکی به عکس امام ) صورت گرفت و مردم گول سیاهنمایی های امثالهم را خوردند…
    زودا که حق عیان شود…
    بارانی باشید…

    UN:F [1.7.8_1020]
    +4
  2. محمد گفته:
    ۲۵ تیر ۸۹ @ ۱۰:۳۷ ب.ظ

    خوب شد معنی کس و ناکس رو هم فهمیدیم !
    دلم برای امام زمان مظلوم میسوزه بدجوری
    وقتی بیاد باید پاسخگوی چه مسائلی باشه !
    گاهی بد نیست آقایان فکر کنند توی کله مردم هم شاید چند گرم مغز و عقل باشه و اینطور قضایا را بهتر از آقایان میفهمند .
    خدائیش بهتر از این دیگه نمیشه مردم رو از دین و خدا و پیمبر دور کرد .

    UN:F [1.7.8_1020]
    +6
  3. amin گفته:
    ۲۶ تیر ۸۹ @ ۱:۲۶ ق.ظ

    سلام
    حسین زمان ظاهرا ” نیست . انگار تمام شده .
    تا سال های قبل وقتی می گفتی خواننده ی محبوب ام حسین زمان است مردم تحسین می کردند ولی الان اگر بگویی خواننده ی محبوب ام حسین زمان است مردم می خندند

    UN:F [1.7.8_1020]
    -20
  4. hossein zaman گفته:
    ۲۶ تیر ۸۹ @ ۶:۵۶ ق.ظ

    amin عزیز سلام

    اگر تحسین مردم برای حضور یک هنرمند بی درد در جامعه است این غربت و سکوت را به دنیایی از چنین تحسین هایی عوض نمیکنم . اگر قرار است مرا بخاطر همدردی با مردمم و اعتراض به ظلم و ستم و نابرابری دوست نداشته باشند جای هیچ نگرانی نیست . اگر همه طرفدارانم از من رو برگردانند که چرا بر علیه زور و زر و تزویر فریاد میزنم همه لذت هواداری و طرفداری ایشان را به فراموشی خواهم سپرد . بگذار بخندند این جماعت همواره خندان را با خنده هایشان میشناسم . بگذار امروز هر چه میخواهند به من بخندند من از اینکه فردای قیامت مورد تمسخر قرار گیرم میترسم نه از عده ای قلیل که درد را تجربه نکرده اند . شما هم بهتر است برای این گروه اندک واژه کلی مردم را بکار نبرید چون اکثریت مردم ما اینگونه نمی اندیشند .موفق باشید .

    UA:F [1.7.8_1020]
    +10
  5. سارا گفته:
    ۲۶ تیر ۸۹ @ ۱۰:۱۰ ق.ظ

    دزد اونهایی هستن که به کارمندان سپاه پاداش هشتصد هزارتومنی دادن تا از ساعت ۱۲ شب الی ۶ صبح اسم محمود احمدی ن‍‍‍‍ژاد رو روی تعرفه ها بنویسین.

    UN:F [1.7.8_1020]
    +4
  6. منصور گفته:
    ۲۶ تیر ۸۹ @ ۱۱:۲۲ ق.ظ

    ۱- ایشان نهاد حقوقی شورای نگهبان را گفت نه اعضا را.نهادی که وظیفه اش پاسداری از قانون اساسی مبتنی بر اسلام باشد و نهادی که وظیفه اش این باشد که قوانین تصویبی را با شرع مقدس تطبیق دهد.آیا این “نهاد” به عنوان یک صافی مورد تایید امام زمان نیست؟
    ۲- ای کاش شما که اینقدر نگران سو استفاده از مقدسات هستید یک سوزن هم به کسانی میزدید که گفتند نماد سبز یعنی سیادت و ارتباط با اهل بیت و شعار یا حسین میر حسین و یا مهدی شیخ مهدی!! شان گوش فلک را کر کرده است.
    ۳- اینکه فرمودید توهین به مردم است نخیر چون نمونه تاریخی این قضیه را در انتخاب بنی صدر سراغ داریم.پس ممکن است هر ملتی و نه تنها ملت ایران فریب زور و زر و تزویر برخی را بخورد همان کسانی که تمام رسانه های استکباری دنیا حامیشان هستند.

    UN:F [1.7.8_1020]
    -13
  7. منصور گفته:
    ۲۶ تیر ۸۹ @ ۱۲:۲۹ ب.ظ

    آقای زمان سلام. با تشکر از اینکه پاسخ دادید و نظرم را حذف نکردید.چند نکته
    ۱-نخیر بنده بی خبر نیستم و آن زمانی که احتمالا شما یا خیلی های دیگر از شبکه ۳ مشغول تماشای بازی فوتبال آلمان و اسپانیا بودید تا ببینید اختاپوس راست گفته است یا نه من از طریق شبکه یک از بیانات ارزشمند استاد رحیم پور بهره می بردم.
    اگر واقعا میل به روشن شدن حقیقت دارید لطف کنید این نقل قولتان را از ۱۰ دقیقه قبل بنویسید و قضاوت را به خوانندگان واگذارید.ضمنا داخل گیومه”" نقل به مضمون نمیکنند برادر نقل مستقیم میکنند.شما فرمودید که ایشان با اشاره به افزایش جمعیت آن مطالب را گفت حال انکه این دروغ محض است و ایشان نه از کنترل نسل حمایت کرد و نه از تشویق به ازدیاد جمعیت.اصلا بحث چیز دیگری بود.یک پرونده در دادگستری بود ضمنا کسی را هم متهم نکرد گفت در دید اسلامی هیکل تو برای شوهرت است نه فقط برای خودت و یا کس دیگر همانطور که شوهرت برای توست لذا این استدلال که من بخاطر هیکل بچه دار نمی شوم غلط است و پذیرفتنی نیست.
    ۲-شما فرمودید حسن عباسی گفته که”که من از آن به عنوان «زنای ذهنی» یاد می‌کنم.”که این دروغ محض است درست است که ایشان تایید کرد و این واقعیتی است که باید قبول کرد.ضمنا کار شما نقد نبود چون در رد آن هیج دلیل علمی نیاوردید بلکه فقط توهین و فحاشی کردید که ایشان زیر و بم فلانی را دیده است و …..
    ۳- آن مسئول را هم بفرمایید که بوده است اینطور نقل ها قابل قبول نیست فقط میتواند اثر تخریبی اندکی داشته باشد.
    ۴- http://golestan80.blogfa.com/post-1096.aspx در این آدرس اطلاعات خوبی از ارتباط گناه(مانند بدحجابی) با بلایا و مصیبتها(مانند زلزله) وجود دارد میتوانید استفاده بفرمایید.اکثر استنادات هم به قرآن است.ضمن اینکه این موارد را به دستور خود قرآن از “اهل الذکر”بخواهید نه بنده.
    ۵- مورد حسنی هم یک جوک قدیمی است و من این جوک را حدود ۵ سال پیش شنیدم و متاسفم که شما به این جوک استناد میکنید و نتیجه گیری میکنید!

    UN:F [1.7.8_1020]
    -10
  8. hossein zaman گفته:
    ۲۶ تیر ۸۹ @ ۱۲:۳۵ ب.ظ

    منصور سلام
    ۱- نهاد شورای نگهبان از ترکیب اعضای آن بوجود آمده و لذا از دایره مقدسات خارج است و نیز به صرف ماموریتی که بعهده آن نهاد گذاشته شده وجاهت نمی یابد و نمیتوان بطور قطع گفت که مورد تایید امام زمان (ع) می باشد .
    ۲- اگر کسی با نماد سبز گفته عاشق اهل بیت است و به ایشان معتقد که حرف بدی نزده و حق دارد این حرف را بزند ولی اگر منظور ایشان این بوده که با اهل بیت ارتباط فیزیکی دارد و مورد تایید امام زمان (ع) است او هم اشتباه کرده و نباید این حرف را می زده که البته من چنین چیزی را نشنیده ام اگر شما آدرس بدهید ممنون میشوم . شعا یا حسین میر حسین و یا مهدی شیخ مهدی توهین به چه کسی است و با کجای شرع منافات دارد ؟
    ۳- مردم زمانی تصمیم گرفتند به بنی صدر رای دهند و دادند و در زمانی که به وی رای دادند از نظر من اشتباه نکردند و خود من هم به او رای دادم . اگر هم بپذیریم که بعد ها بنی صدر از مسیر درست خارج شد ربطی به آن زمانی که مردم به او رای دادند ندارد . نمایندگان همان مردم وقتی تشخیص دادند صلاحیت ندارد او را عزل کردند . اما شما درست متوجه نشدید . حرف من این نبود که مردم امکان ندارد اشتباه کنند که اینگونه مطلق حرف زدن در مورد بشر درست نیست بلکه وقتی میگوییم عده ای دزد و ناکس با پول رای مردم را میخرند این کاملا مصداق توهین و بد بینی دارد . این یعنی اینکه مردم قابل خریدند . من نمیفهمم پس توهین یعنی چه ؟من که خود در زمان انتخابات آقای بنی صدر از جمله رای دهندگان بودم نه به واسطه زور ، نه بواسطه زر و نه بواسطه تزویر رای ندادم بلکه با تشخیص و به میل خودم رای دادم و تا آنجا که بخاطر دارم تقریبا همه با همین روش رای دادند .

    UA:F [1.7.8_1020]
    +8
  9. hossein zaman گفته:
    ۲۶ تیر ۸۹ @ ۱۲:۴۹ ب.ظ

    منصور سلام
    به نظرم پاسخ لازم را داده ام و مطلب تازه ای ندارم که اضافه کنم و این مطلب شما را هم اگر چه بیشتر تکرار حرف های قبلی است مجددا گذاشتم تا همه بخوانند و تحقیق کنند و به حقیقت برسند . خداوند از همه ما قبول کند .البته بخصوص همه قضاوت خواهند کرد که من کجا و با چه الفاظی به تعبیر شما توهین و فحاشی کرده ام . سعی به مظلوم نمایی نکنیم مردم این روزها بخوبی مظلوم و ظالم را از هم تشخیص میدهند .

    UA:F [1.7.8_1020]
    +7
  10. مهرداد جمال الدینی گفته:
    ۲۶ تیر ۸۹ @ ۶:۴۷ ب.ظ

    اقاامین
    حسین زمان فقط یک خواننده نیست.هنرمندی است که خودش رو نفروخت. من هروقت کلمه هنرمند رو میبینم یاد نصیحت پدرانه عزت الله انتظامی می افتم که با اون لحن داش مشتی وارش به پرویز پرستویی گفت پرویز خودت رو ارزون نفروش.
    مردم بهتره به حال و روز زارشون بخندن.
    اقا منصور
    از کی تا حالا رحیم پور شده استاد؟اهان شاید از وقتی هلش دادن تو جلسات هیئت دولت.در مملکتی که گنجشک رو جای قناری قالب میکنن عجیب نیست اگه امثال رحیم پور با اون سخنان درخشان بشن استاد مثل علی کردان که یه شبه دکترا از اکسفورد گرفت و پرونده ……. قبل از انقلابش رو به عنوان سابقه انقلابی جا زد و در مراسم ختمش هم زیر عکسش نوشته بودن حق با سکوت بود و صدا در گلو شکست!
    والله به خدا اینا خنده دارتره

    UN:F [1.7.8_1020]
    +9
  11. amin گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۳:۲۹ ق.ظ

    سلام
    شکل افرادی مثل شما این است که تمام قدرت خود را از دست داده اید و حالا منتظر اشتباه گرفتن و دروغ گفتن هستید و هر چه تلاش می کنید نمی توانید نقطه ی ضعفی پیدا کنید .
    به پست های خود نگاه کنید در هیچ کدام نمی توانید نقطه ی ضعفی از دولت پیدا کنید .
    می گم دروغگو چون ۸۰ درصد افراد کشته شده بعد ز انتخابات افراد ضد شورش و انتظامی بودند حال آن که شما موضوع را طور دیگر جلوه می دهید .
    اگر بخواهیم از فساد مالی و روابط در دولت های قبل بگوییم گمان نمی کنم تمام شدنی باشند .

    UN:F [1.7.8_1020]
    -11
  12. امیررضا گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۷:۰۶ ق.ظ

    حسین زمان حرفهایت تامل برانگیزه.
    امیدوارم کسانی که خوابند بیدار شوند.

    UN:F [1.7.8_1020]
    +2
  13. محسن سخندانی گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۸:۵۲ ق.ظ

    سلام استاد
    میخواستم قبل از هر چیز از دوست بزرگوارم آقای مهرداد جمال الدینی و سائر دوستانی که به نظر من در پست قبلی در رابطه با نقش دولتها و رسانه های امریکا و انگلیس رای منفی دادند عذر خواهی کنم.دوستان عزیزم،همانطور که قبلا هم گفتم اعتراض به مواضع غربیها دلیل بر دفاع از شرایط موجود در کشور نیست.حرف من این است که دولتهای غربی هیچگاه و در هیچ کجای تاریخ دلسوز ایران و ایرانی نبوده اند.مطمئن باشید اگر امروز هم به افرادی مثل مسعود بهنود،دکتر مهاجرانی،دکتر سروش و… پناه داده اند از سر دلسوزی نیست.دوستان عزیزم…
    اعنقاد قلبی من این است که مشکل ایران باید به دست ایرانی حل شود،اما نه از روی خشونت که با بحث علمی و گفتگوی منطقی.با تحمل عقیده مخالف.زیرا که ما دوستدار و پیرو بزرگی هستیم که همواره میگفت زنده باد مخالف من.

    اگر امروز شخصی نظرات و اعتقادات فلان استاد دانشگاه و فلان متفکر(چه اصلاح طلب و چه اصولگرا)را نمی پسندد نباید وی را به بیسوادی و جیره خواری متهم کند.فراموش نکنیم که در دادگاه عدل الهی روزی همه ما و منتقدان ما باید جوابگوی این حرکات باشیم.
    و اما جناب آقای منصور
    در رابطه با آقای حسین زمان کمی بیندیشیم.چرا کنسرت هایش را به هم زدند.چرا هنرش توسط صدا و سیما ارائه نمیشود.چرا قرار عاشقی حدود دو سال پشت در ارشاد برای مجوز میماند.چرا همکاری با سپاه را ادامه نمیدهد.چرا امروز همچون یک تبعیدی در کیش زندگی میکند.فکر کنم با یافتن پاسخ این سوالها میتوان فهمید که نقدهای حسین زمان نه از روی حب و بغض شخصی که از سر احساس مسوولیت و دلسوزی است.حال اگر از بخت بد ایشان و سائر همفکرانش، مهره های سوخته این کشور هم مثل مثلا سلطنت طلبها از مواضع آقای میر حسین دفاع میکنند باید حساب این دو گروه را (با توجه با سوابق انقلابی ایشان)از هم جدا کرد.
    موفق باشید

    UN:F [1.7.8_1020]
    +4
  14. hossein zaman گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۹:۰۲ ق.ظ

    amin سلام

    فکر میکنم با توضیحاتی که دادی دیگه نیاز به پاسخگویی نباشه . به شما هم سفارش میکنم تشریف ببرید به قطعات تازه تاسیس بهشت زهرا و حضورا به چشم ببینید جوانان خفته در خاک آنجا چند نفرشان افراد ضد شورش و نیروهای انتظامی هستند . من قدرتی نداشته ام که از دست داده باشم . قدرت در دست کسانی است که دو دستی آن را چسبیده اند و حاضرند برای حفظ آن به هر جنایتی دست بزنند . دروغگو آن کسی است که خود را نظر کرده میداند و هاله نور بر سر خود میبیند و با کمال وقاحت در چشم این مردم نگاه میکند و روز را شب میخواند . و بدا به حال کسانی که چشم بر همه این دروغگویی ها و بی عدالتی ها بسته اند .حرف های شما و قضاوتتان خود معرف شماست و عقایدتان و دیگر نیازی به پاسخ نمیبینم .

    UA:F [1.7.8_1020]
    +7
  15. منصور گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۹:۳۵ ق.ظ

    جناب زمان سلام
    ۱- اینکه از دایره مقدسات خارج است صحیح است کسی هم نگفته است که نهاد شورای نگهبان مقدس است اینکه بگوییم فلان شخص و فلان نهاد مورد تایید امام زمان است بمعنای تقدیس نیست من و شما هم ممکن است که ان شا الله مورد تایید امام زمان(روحی فداه) باشیم اما مقدس نیستیم.
    ۲- شما فرموده اید:”چرا برای محق جلوه دادن خود همواره تلاش میکنیم تا از ائمه و معصومین مایه بگذاریم”!
    عرض من اینست که این سوال را باید از کسانی بپرسید که با شعار یاحسین و یا مهدی سعی کردند این نام های مقدس را کنار نام کسانی بگذارند که امروز مورد حمایت تمامی دشمنان اسلام و قرآن و انقلاب در سراسر جهان هستند و به این ترتیب “مایه گذاشتند” از نام ائمه معصومین و آن افراد را محق جلوه دهند.اما ظاهرا شما را خیلی ناراحت نکرده است و غیرت دینیتان را نجنبانده است!!
    ۳- متاسفانه گفتار و رفتار شما آنقدر مشحون از تناقض است که پاسخ دادن به شما را آسان میکند.شما که میگویید با زور و زر و تزویر نمیتوان مردم را خرید و فریب داد و این توهین به مردم است چرا در ایام انتخابات حماسه ساز گذشته فریاد دولت سیب زمینی تان بلند بود و میگفتید دولت رای مردم را با سیب زمینی خریده است؟آیا آن توهین نبود و این توهین است؟!این حرف ها را خود موسوی هم زد و به عنوان دلیل و مدرک تقلب گفت که دولت از طریق سهام عدالت رای مردم را خریده است! البته باز این دلیل صد مرتبه بهتر از دلایلی مثل تئوری داماد لرستان و فرزند آذربایجان از زبان روشنفکرترین زن ایرانی بود.ضمنا فرمودید بنی صدر بعدا از راه صحیح خارج شد و احتمالا شما از رایتان پشیمانید سوال اینست که امروز بنی صدر و موسوی و خاتمی و کروبی در یک جهه اند و حامی همند آیا از رای خود به دیگران هم پشیمانید؟

    UN:F [1.7.8_1020]
    -3
  16. منصور گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۹:۵۰ ق.ظ

    برادر عزیز جناب زمان سعی کنید بخاطر دنیای دیگران آخرت خود را خراب نکنید.
    متاسفانه دوباره نسبت دروغی را به رئیس جمهور دادید.شما فرمودید:”دروغگو آن کسی است که خود را نظر کرده میداند و هاله نور بر سر خود میبیند و با کمال وقاحت در چشم این مردم نگاه میکند و روز را شب میخواند ”
    برادر عزیز ایشان هاله نور دور سر خود ندید اگر آن فیلم صحت داشته باشد و مانند فیلم دست دادن خاتمی با دختران ایتالیایی قابل تکذیب نباشد!ایشان گفت که یکی از همراهان قضیه هاله نور را دیده و به او گفته و خودش چنین ادعایی نداشت.چرا شما میفرمایید هاله نور دور سر خود میبیند؟
    ضمن اینکه این قضیه را در سفر استانی نگفته است بلکه در مجلسی خصوصی و در محضر عالمی گفته که این حرفها را میفهمد.
    من فکر میکنم که این عصبانیت شما را وادار به موضعگیریهای غیر منصفانه ای میکند که سخت است در روز جزا پاسخ دادن به همه آنها.

    UN:F [1.7.8_1020]
    -6
  17. hossein zaman گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۱۱:۱۸ ق.ظ

    آقا منصور سلام

    ۱- دوست گرامی چرا با دقت و توجه به مسائل نگاه نمیکنید ؟ این حرف امام جمعه تهران است که در ادامه نقل قول ایشان در وبلاگم به آن اشاره کردم :
    با صرف سرمایه‌ای خواهد توانست رای مردم را به دست آورد که تمام بهانه‌جویی‌ها نسبت به این نهاد مقدس به دلیل این نقش مهم می‌باشد.ب

    ۲- فریاد یا حسین میر حسین فریاد آزادی خواهی مردمی بود و هست که راه به جایی ندارند و رو به آسمان از امام خود مدد میگیرند این چه ربطی دارد افرادی که در همه حال مهر قداست بر پیشانی میزنند و خود را نظر کرده امام زمان (ع) میدانند .

    ۳- من یا امثال من هیچگاه نگفتیم رای مردم را با سیب زمینی خریدند و یا میتوانند بخرند بلکه خطابمان کسانی بودند که تصور میکردند میتوانند با سیب زمینی و سهام عدالت مردم را بخرند .مورد خطاب من کسانی بودند که صراحتا میگویند هر کس و ناکس و دزد از راه رسیده ای میتواند آرای مردم را بخرد و این توهین آشکار به مردم است .من هیچگاه شرمنده و یا پشیمان از رایی که به بنی صدر دادم نبودم . زمانی که اکثریت این مردم به بنی صدر رای دادند با شناخت رای دادند و از نظر آن اکثریت بنی صدر اصلح بود و واقعا هم بود . اینکه در اواخر صدارت اشتباهاتی مرتکب شد که منجر به عزلش شد مقوله دیگری است و چون از معصومین نبود میتوانست خطا هم بکند و مجازات هم بشود . اما این روشی که شما و دوستانتان اتخاذ کرده اید روش بسیار ناجوانمردانه و متکی بر حب و بغض و کینه است . من از شما یک سؤال دارم . آیا مهر بطلان زدن بر کروبی ، خاتمی ، موسوی ، باقی ، آغاجری ، سعید حجاریان ، نوری زاد ، آیت الله منتظری ، آیت الله صانعی ، آیت الله موسوی اردبیلی ، آیت الله موسوی تبریزی ، آیت الله بیات زنجانی ، مهدی بازرگان ، دکتر شریعتی ، سید حسن خمینی ، حجت الاسلام انصاری ، تاجزاده ، میردامادی ، بهزاد نبوی ، حجت الاسلام محتشمی پور، آیت الله هاشمی رفسنجانی ، خانواده شهید باکری ، خانواده شهید همت و …….. مهر بطلان زدن بر انقلاب بهمن ۵۷ نیست ؟ شما که همه این افراد و صد ها نفر دیگر را دست نشانده آمریکا و انگلیس میدانید و دستشان را با اسرائیل در دست هم هیچ فکر کرده اید که ایشان پایه گذاران و راهبران عرصه های فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و حتی اطلاعاتی این نظام بوده اند .

    درست است هاله نور را یک نفر بالای سر ایشان دید ولی خود ایشان از آن زمان تا کنون آن هاله را گویا نظاره میکند و همراه خود میبیند . بگذریم از اینکه بعد ها به چشمان من و شما خیره شد و کتمان کرد .

    UA:F [1.7.8_1020]
    +2
  18. منصور گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۱۱:۴۲ ق.ظ

    جناب زمان
    ۱- بله من هم مانند شما با مقدس سازی نهادها مخالفم و موافق این سخن امام جمعه تهران نیستم.
    ۲-توجیه نکنید لطفا کسی خود را نظر کرده امام زمان نمیداند و مهر تقدس هم بر پیشانی ندارد.اگر اینکه بگوییم فلان نهاد مورد تایید امام زمان است بقول شما “مایه گذاشتن از ائمه” است یاحسین میرحسین و یا مهدی شیخ مهدی!! هم همین است.منصف باشید.
    ۳- اگر بیانیه های پرشمار و بی ارزش موسوی را بخوانید متوجه میشوید که ایشان بعداز انتخابات هم این ادعا را کرد که انتخابات باید ابطال شود چراکه دولت رای مردم را با سهام عدالت و افزایش حقوقها خریده است که جالب بود این ادعا ثابت میکرد که دکتر ۲۵ میلیون رای آورده ولی از طریق خرید رای!!پس بجای توجیه تناقض سعی نکنید صورت مساله را مانند آن آقا که گفت ما نگفتیم نه غزه نه لبنان ما گفتیم هم غزه هم لبنان!! پاک نکنید.
    ۴- اولا نظام به شریعتی و سید حسن خمینی و هاشمی و خانواده شهید باکری و همت و انصاری و موسوی اردبیلی و صانعی و بیات مهر بطلان نزده و اینها هنوز طبق سیاست دفع حداقلی و جذب حداکثری داخل نظام هستند و حساب کودتاگران جداست.
    اما بحث اینست که ریزش و رویش یک حقیقت قرآنیست که در صدر اسلام هم شاهد آن بوده ایم آیا مهر بطلان زدن به طلحه که ملقب به طلحه الخیر بود یا زبیر که سیف الاسلام بود به معنای بطلان اسلام بود که سقوط آقایان به معنای بطلان انقلاب ۵۷ باشد.نخیر.
    همه این افرادی که فرمودید اگر نبودند هم در روند انقلاب اتفاقی نمی افتاد حتی من فکر میکنم رهبری عزیز انقلاب هم اگر روز ششم تیر به شهادت میرسیدند انقلاب پابرجا بود چه رسد به افراد دیگر که بعضا یک سیلی هم برای این انقلاب نخورده اند.امام هم فرمود هاشمی زنده است تا نهضت زنده است نفرمود نهضت زنده است تا هاشمی زنده است. لذا برخی از افراد ممکن است زمانی دستی در سپاه دوست داشته اند اما اکنون با دشمنان قسم خورده اسلام هدف مشترک دارند.البته در این مورد مطلبی از حسین قدیانی در کامنت بعد میگذارم تا بدانید هرکسی لیاقت دشمنی با نظام اسلامی را ندارد.
    ۴- “گویا” نظاره میکند!!کتمان نکرد برادر عزیز باز هم دروغ؟
    گفتند شما گفته اید؟گفت نه و درست گفت چون او نگفته بود او نقل کرده بود.باز هم توصیه میکنم به آخرتمان هم کمی فکر کنیم.

    UN:F [1.7.8_1020]
    -7
  19. mansoureh گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۱۲:۱۶ ب.ظ

    سلام
    آقای منصور؛سعی در کتمان قضیه ی هاله ی نور نکنید لطفا!تا اون جایی که من یادمه ایشون توی فیلم گفتن که من خودم هم حس کردم!این جور چیزا رو که دیگه نمیشه ماست مالی کرد!! بله ایشون در محضر عالمی گفتند و بعد وقیحانه گفت:هاله ی نورم کجا بود؟!!
    دست دادن به دخترها کجا و ادعای نظر کرده بودن کجا؟ گناه کدام یک بزرگ تره؟؟ دست دادن و یا از غیبت امام زمان سوءاستفاده کردن!! بس کنید!!اینقدر خون به دل مردم نکنید!بد ترین شکنجه ها رو توی زندان انجام میدید بعد ادعا میکنید که تاییدیه از امام زمان دارید!!هوای گریه دارم برای این سکوت معنا داره خدا و امام عصر (ع).
    در ضمن شما هم بهتره به خودتون یه سوزنی بزنید زمانی که شال سبز به گردن انداخت و گفت مادر من هم سیده!!!!!
    ایشون ازفرصت ها و رسانه های در اختیار دولت استفاده کردن برای خودشیرینی!!! ضمن اینکه ایشون یه حامی به ظاهر بزرگ و محکم هم داشتن که دیگه به سیب زمینی نمیرسید!!
    هنوز هم میگیم یاحسین میرحسین یا مهدی شیخ مهدی …مدد گرفتن از ائمه ی معصومین کجا و ادعای زیر تایید امام زمان بودن کجا؟؟!!!!
    از کسانی مثل شما که به راحتی حرفهای بی ادبانه ی رحیم پور رو طور دیگه ای جلوه میدن بیشتر از این انتظاری نمیره!!
    مغالطه و سفسطه رو شماها خوب بلدید!!
    دوست گرامی حنای شما برای ما رنگی نداره ؛بساطتون رو جای دیگه ای پهن کنید!

    UN:F [1.7.8_1020]
    +6
  20. hossein zaman گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۱۲:۳۹ ب.ظ

    جناب منصور سلام

    نظرات شما را منعکس کردم به رسم امانت داری ولی نمیتوانم اجازه دهم مقالات دیگران را کپی کرده و در وبلاگ من قرار دهید . دیگران به اندازه کافی تریبون و روزنامه و مجله و صدا وسیما در اختیار دارند و بگذارید حد اقل این فضای محقر وبلاگ بنده یک نفس راحت از این جهت بکشد . لذا مطلب آقای حسین قدیانی را نمیتوانم درج کنم .

    UA:F [1.7.8_1020]
    +4
  21. سارا گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۶:۴۴ ب.ظ

    سلام آقای زمان
    من با حرفهای شما کاملا موافقم اما چند سوال کوچیک دارم
    ۱٫آیا واقعا رای ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی فقط از روی شور انقلابی بود یا تقلب نشده بود؟
    ۲٫آیا همه نمایندگان مجلس اول واقعا نمایندگان مردم بودند یا فقط با شامورتی بازی آقایان صافی گلپایگانی و موسوی اردبیلی و صانعی و هاشمی رفسنجانی تمامی کاندیداهای حزب جمهوری اسلامی بودند که به اصطلاح نماینده مردم شدند؟
    ۳٫ آیا فقط همون انتخابات ریاست جمهوری اول بدون تقلب و با آزاذی کامل برگزار شد؟ یادتون رفته که انتخابات دوم ریاست جمهوری با چه تقلب گسترده ای برگزار شد؟

    ۴٫ شما میگین «نمایندگان همان مردم وقتی تشخیص دادند صلاحیت ندارد او را عزل کردند» آیا واقعا به این جمله ای که گفتین فکر کردین که چقدر واقعی است؟ شاید تنها مجلسی که نمایندگانش واقعی بودند همان مجلس پرافتخار و شجاع ششم بود نظر شما غیر از این است؟
    آقای زمان گذشت زمان نشان داد که آقای بنی صدر درست میگویند ایشان تنها کسی بودند که از راه آزادی و دموکراسی منحرف نشدند اما کسان بعدی که اومدن واقعا اینگونه شد؟
    ۵٫ راستی کی و چه زمانی راز ترورهای آقایان مطهری و بهشتی و مفتح و دکتر چمران برملا خواهد شد؟ راستی آقای زمان خیلی دوست دارم مثل دوست بزرگوار و آزادمنشان جناب دکتر تاج زاده شما هم از رفتارهای دهه شصت براعت بجوئید و اعلام کنید که سکوتتان در مقابل قتل عام دهه ۶۰ اشتباه بود، رفتار حاکمیت در برابر نهضت آزادی و جناب مهندس بازرگان اشتباه بود خیلی دوست دارم اعلام کنید که سکوتتون در مقابل هتک حرمت آیت الله شریعتمداری (مرجع والا قدر) اشتباه بود.
    میدانم که شما شجاعتش را دارید و روزی اعلام خواهید کرد و از دوستان سابق سپاهیتان نظیر آقای عزت ضرغامی براعت خواهید جست.
    همانگونه که خانم رهنورد گفتند باید جنبش نقد گردد و این جنبش زمانی به ثمر خواهد نشست که بزرگانی مثل شما در مورد گذشته شفاف و روشن صحبت کنید. من چنین انتظاری رو هم از مهندس موسوی و آقای کروبی هم داریم.
    اما در مورد اظهارات آقای منصور هم باید بگویم مگر الان صدر اسلام است که دارید شبیه سازی میکنید؟ مگر جناب ,,,,, شما مثل حضرت علی عادل هستند؟ چگونه است که دادگاههای خیلی از اصلاح طلبان علنی برگزار می شود اما دادگاه عاملان قتل عام فرزندان این مملکت در کهریزک به طور غیرعلنی برگزار می شود و حتی آمرانش هم به مناسب بالاتر می رسند؟
    در ضمن «هنوز طبق سیاست دفع حداقلی و جذب حداکثری داخل نظام هستند و حساب کودتاگران جداست.» این گفته شما یعنی چه؟ اصلا موسوی و کروبی با کدوم ارتش و نیروی نظامی میخواستن کودتا بکنند؟ شما حتی نمیدونید با کی طرف هستید؟ یه روز اسمش رو انقلاب مخملی و رنگی میذارید یه روز کوتا می ذارید یه روز دیگه میگین فتنه گر.
    آقای محترم دیگه دور و زمون حکومت دینی به سر اومده است چون دیگه اسلامی نمونده که شما داعیه دارش بشین.
    به قول آقای طباطبائی :«انقلاب یک شهید داشت که آن هم اسلام بود». شما هنوز تو خواب خرگوشی بسر می برید.
    راستی باورتون شده که این آدم کوچولو ۲۵ میلیون رای آورده؟ خوشحالم که در این کشور آدمهای خوش خیال و سرخوشی مث شما زندگی می کنند جای امیدواری است.

    UN:F [1.7.8_1020]
    +2
  22. amin گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۶:۴۹ ب.ظ

    سلام
    ما در کشور مان فقط یک قبرستان نداریم و نمی توانیم تنها به بهشت زهرا اکتفا کنیم. حتما می دانید که شلوغی های بعد از انتخابات در اکثر شهرها وجود داشت .
    به نظر شما در جهان با افراد شورشگر و افرادی که امنیت و آرامش مردم را صلب می کنند چگونه رفتار می شود؟
    اگر در کشوری مردم بر اساس استدلالی واهی به خیابان ها بریزند و بانک ها و مساجد را به آتش بکشانند و به مغازه ها و اتومبیل ها ی افراد عادی حمله کنند و به آن ها خسارت مالی وارد کنند تکلیف چیست؟
    در این میان باید اوضاع آرام شود. مردم آرامش می خواهند .
    مردم در یک روز معین پای صندوق های رای آمده اند و رای شان را داده اند وطبیعتا” یک نفر باید انتخاب شود و همین اتفاق هم افتاده است حال آن که افرادی قانون گریز آسایش مردم را به هم می ریزند و حرف هایی می زنند که حاصل عصبانیتشان از یک شکست تلخ و تحقیر آمیز بوده است.
    به صدا و سیما استناد نمی کنیم چون می گوییم صدا و سیما یک جانبه قضاوت میکند اما شبکه ای مثل “بی بی سی فارسی” را انتخاب می کنیم . جناب آقای زمان در کدام یک از فیلم هایی که شبکه یی مثل “بی بی سی” پخش کرد دیده شد که افراد ضد شورش به مردم یورش ببرند اتفاقا” این مردم بودند که حمله می کردند .
    امیدوارم که تعصب شما باعث نشود که تمام گذشته ی خوب و درخشان خود را چه از نظر هنری وچه از لحاظ دیگر زیر سوال نبرید.

    UN:F [1.7.8_1020]
    -7
  23. hossein zaman گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۷:۳۲ ب.ظ

    سارا عزیز سلام
    ۱- به نظر من رای ۹۸ درصدی در آن زمان درست بود و تقلبی در کار نبود و این را بخوبی از حرف های مردم میشد فهمید و حتی نیازی به رای گیری نبود .

    ۲- نمایندگان مجلس بخصوص در مجالس اول و دوم وسوم کاملا با رای مردم وارد مجلس شدند و من بعید میدانم در آن دوره ها تقلب و یا اعمال نظر خاصی صورت گرفته باشد .

    ۳- من جز در انتخابات اخیر در انتخابات قبلی تقلب سراغ ندارم این نظر من است و بر اساس اطلاعاتی است که در اختیار داشته و دارم .البته اعمال نظر شورای نگهبان قطعا حق حضور در انتخابات را از عده ای گرفته که قابل کتمان نیست .
    ۴- اینکه عزل بنی صدر درست بوده یا نه بحث دیگری است اما با اراده مجلس این اتفاق رخ داد و این یک واقعیت است .بله من هم معتقدم مجلس ششم مردمی ترین مجلس بعد از انقلاب بوده است . به نظر من خطای بزرگ بنی صدر در اواخر صدارت و بویژه بعد از عزل بود که به دامان منافقین پناه برد .من بسیاری از تفکرات او را قبول داشتم .

    ۵- من در هیچیک از مواردی که گفتید نه شرکت مستقیم داشته ام و نه حتی با خبر بوده ام بخصوص در مورد جنایات سال ۶۷ من کاملا بی اطلاع بودم و اتفاقا این مورد خاص را بخوبی سالها مخفی نگاه داشتند . پس از افشاگری آیت الله منتظری مطلع شدم و به دلیل موضع گیری در باره آن و مسائلی از این قبیل بود که از عناصر نامطلوب شناخته شدم و اسمم در لیست سیاه قرار گرفت .من از بدو ورودم به سپاه به جبهه رفتم تا از کشورم دفاع کنم و بعد از اتمام جنگ هم عمدتا مشغول تدریس و تحقیق بوده ام بودم و عاقبت هم بخاطر موضع گیری هایم سه بار به دادگاه که یکبار آن دادگاه نظامی بود کشیده شدم . من چرا باید از خدماتی که کرده ام برائت بجویم . من در هیچ جایگاه رده بالای تصمیم گیری نبوده ام و تا آنجا که بخاطر دارم معلمی کرده ام و تحقیق .اگر روزی پی به اشتباهی ببرم حتما برائت خواهم جست .

    ۶- من زمان عزل آقای شریعتمداری اصلا ایران نبودم و اصولا در آن سن ایشان را نمی شناختم .

    سارا عزیز آیا رفتار و گفتار و موضع گیری های ۱۵ سال اخیر من که مرا در لیست مهدور الدم های نظام قرار داده کافی نیست که ثابت کند من از بسیاری از تفکرات و افراد برائت جسته ام . احتمالا تنها زمانی که سرم را بالای دار ببینید قانع خواهید شد .

    من موافقم باید نقد کرد باید به اشتباهات اعتراف کرد اما از آنطرف بام پایین نیفتیم و بجای رو کردن دست ظالمان و مردم ستیزان عزم خود را برای بی آبرو کردن خودمان جزم نکنیم . با فکر و اندیشه باید به این رفتارها پرداخت و دقت کرد که ظرفیت جامعه برای پذیرش چقدر است .

    ضمنا آقای ضرغامی از دوستان سابق من نبوده . مگر همه معلمان و یا همه کارگران و یا همه پزشکان با هم دوست هستند ؟

    UA:F [1.7.8_1020]
    +6
  24. hossein zaman گفته:
    ۲۷ تیر ۸۹ @ ۸:۰۴ ب.ظ

    amin عزیز سلام

    کشته شدن یک انسان بی گناه از هر جناحی ناخوشایند است و اگر حتی یک بسیجی در این درگیری ها کشته شده باشد جای تاسف دارد .
    با افراد شورشگر هر کجا که هستند بایستی طبق قانون توسط ماموران قانون برخورد کرد . اگر واقعا گروهی از مردم با دلایل واهی به خیابان بریزند و بانک و مسجد را آتش بزنند مجرمند و باید با ایشان برخورد کرد . البته نمیدانم چرا این سؤالات را تکرار میکنید اگر منظورتان این است که مردم معترضی که با سکوت اعتراض خود به انتخابات را بیان کردند از این جماعتند باید بگویم خیر این مردم آشوبگر نبودند .انتخابات از ابتدا مشکوک و شبه ناک بود و مردم حق داشتند که اعتراض کنند و ن.ع برخورد با مردم تنش زا بود و به درگیری ها دامن زد .
    منظورتان از اینکه افراد ضد شورش نبودند که حمله میکردند بلکه مردم بودند یعنی چه ؟ مردم بودند که به مردم حمله میکردند ؟ یا مردم بودند که به افراد ضد شورش حمله میکردند ؟ دوست عزیز چرا جرأت نمیکنید که بگویید لباس شخصی ها بودند که به مردم حمله میکردند ؟ آنچه من در شبکه های خبری خارجی دیدم حمله نیروهای ضد شورش و لباس شخصی ها بودند که با انواع و اقسام سلاح های سرد و گرم به مردم بی دفاع هجوم می بردند .اگر قرار است گذشته من هر چه که بوده بخاطر حق گویی متلاشی شود این را از جان و دل خریدارم .

    UA:F [1.7.8_1020]
    +6
  25. منصور گفته:
    ۲۸ تیر ۸۹ @ ۸:۳۵ ق.ظ

    سلام بله مختارید که آن مطلب را ثبت نکنید به هرحال بخاطر ثبت مطلب خودم ممنونم
    اما خانم سارا
    ۱-بنده نمیدانم شما مسلمان هستید یا نه(راستش این جمله که گفتید چیزی از اسلام نمانده مرا به شک انداخت) اما در دین ما و در قران ما دستور داده شده که به واقعیتهای تاریخی توجه کنیم و این داستانهای تاریخی در قران و روایات برای سرگرمی نیست بلکه برای این است که معاویه ها و شمر ها و زبیر ها….ی زمان را بشناسیم وگرنه شمر هزار و چهارصد سال پیش مرد اما زر و زور و تزویر بوده و هست و خواهد بود.
    ۲- دو سه دادگاه اول علنی بود بعد با نفوذ صاحبان زر و تزویر برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر غیر علنی شد ضمنا اینکه بخاطر کشته شدن (البته به ناحق) سه مجرم دو نفر اعدام شدند عادلانه نیست اما اینکه سران فتنه که عامل کشته شدن حدود ۴۰ نفر انسان هستند دارند آزادانه میگردند عادلانه است؟هرچند که آنها عملا توسط مردم زندانی هستند و بقول کروبی سر قبر پدرشان هم نمیتوانند بروند!و آفرین بر هوشمندی جمهوری اسلامی که سران فتنه را زندانی کرده توسط مردم بدون اینکه قهرمانشان کند.
    ۳- منظور اینست که عده ای میخواستند براندازی کنند حالا اسمش را شما کودتا یا انقلاب رنگی میگذارید فرقی نمیکند هرچند با توجه به اجرای مو به موی فرمول جین شارپ و مایکل لدین و جرج سورس نام انقلاب مخملی بیشتر برازنده است تا کودتا.
    ۴- نخیر باورم نمیشود که آن مرد کوچک!!(تشکر از ادب شما) ۲۵ میلیون رای آورده است و مطمئنم تقلب شده چراکه همسر احمدی نژاد تهرانیست و او هم بارها اعلم کرده که داماد تهران است چطور ممکن است که تهرانی ها داماد خود را رها کنند و به موسوی رای بدهند؟ این برای ما ملاک است و باقی موارد هم شبیه همین است.؟!!(برگرفته از تئوری معروف داماد لرستان)

    UN:F [1.7.8_1020]
    -5
  26. منصور گفته:
    ۲۸ تیر ۸۹ @ ۹:۱۲ ق.ظ

    اما چند سخن کوتاه به آقای مهندس زمان در مورد پاسخهایشان به دوستان.
    ۱- در مورد تقلب ظاهرا نظرتان با دوستانتان مانند کروبی که انتخابات گذشته را هم تقلبی میداند و برخی دیگر مانند فائزه هاشمی که گفته هر انتخاباتی که پدرم رای نیاورده با تقلب بوده، تفاوت میکند بهتر است به این اصل اصلاح طلبانه که ” هر انتخاباتی که ما رای نیاوریم تقلبی است!” پایبند باشید.
    ۲- در مورد بنی صدر هم اشتباه میکنید ظاهرا فراموش کرده اید که بنی صدر از اول هم با منافقین که آن روزها هنوز منافقین نشده بودند و مجاهدین خلق بودند در ائتلاف بود و سازمان حامی اصلی بنی صدر بود مانند بازرگان که امام در نامه معروف ۶/۱/۶۸ به مرحوم منتظری از عبارت “منافقین، این فرزندان عزیز مهندس بازرگان” استفاده کردند.اینها را شما باید بهتر از من که ۲۶ سال سن دارم بدانید.
    ۳- شما چجور مهدورالدمی هستید که آزادانه هرچه دوست دارید از قداره بند و رمال و دروغگو و … به رئیس جمهور قانونی کشور و نظام رسمی مملکت میگویید و همچنان حرمت خونتان محفوظ است؟!
    ۴- در مورد راهپیمایی سکوت باید عرض کنم که در همان راهپیمایی سکوت بود که ۷ نفر از جمله آن مادر و دختر بسیجی در پایگاه بسیج خیابان جناح به شهادت رسیدند. مردم حتی به دلایل غیر واهی هم حق ندارند بانک و اتوبوس آتش بزنند و اگر به نتایج انتخابات اعتراض دارند باید قانونا اعتراض کنند نه با آتش زدن اموال عمومی و کشتن افراد بیگناه.ضمنا آن مردم فریب قدرت طلبان ورشکسته ای را خوردند که با استفاده از فضای انتخابات و با دروغهایی مانند خس و خاشاک تهییج شده و برای دفاع از کسی که آنروز فکر میکردند مظلوم واقع شده به خیابان آمدند و بعد که فهمیدند تقلب اسم رمزی بیش برای آشوب نبوده روز به روز کم شدند و کار بجایی رسید که سران محترم! فتنه در سالگرد انتخابات مجبور شدند درخواست تجمعشان را پس بگیرند.
    ۵- بله نیروهای ضد شورش وظیفه دارند که با شورش و اغتشاش برخورد کنند و البته در نظام مردمی ایران بسیج مردمی هم این وظیفه را در طول ۸ “ماه” دفاع مقدس از اسلام و انقلاب در برابر دشمنان دین و قرآن به بهترین نحو انجام دادند و البته لباسشان شخصی بود و بعضا یک جلیقه لجنی هم به تن میکردند.
    اما در مورد سلاح گرم خواهش میکنم یک مورد فیلم یا کلیپ روی سایتتان بگذارید یا برای من ایمیل کنید که نیروی پلیس با اسلحه تیراندازی میکند.البته بجز مواردی که حرامیان و شورشیان مسلح مثلا قصد خلع سلاح پایگاه بسیج و دستیابی به اسلحه خانه آنجا را داشتند که در آن صورت طبیعتا مقابله به مثل ضروری و عقلی است.اگر پلیس و نیروهای دیگر اجازه تیر داشتند تعداد کشته ها ۴۰ نفر که بیش از نیمی از آنها بسیجی بودند نبود ۴۰۰ نفر بود.

    UN:F [1.7.8_1020]
    -9
  27. hossein zaman گفته:
    ۲۸ تیر ۸۹ @ ۱۲:۵۲ ب.ظ

    آقا منصور سلام
    ۱- هر کسی برای خودش نظری دارد و بعضا به آن پایبند فکر نمیکنم نظر داشتن هم جرم باشد .
    ۲- هر غیر معصومی میتواند اشتباه کند چه من ، چه شما و چه امام خمینی . هیچ کس مستثنی نیست .
    ۳- به نظر می رسد این نسبت ها را شما دارید به رئیس جمهور تحمیل میکنید . در مورد من و خون من و امثال من زیاد مطمئن نباشید و اصولا چقدر خون انسانها حرمت دارد که مال من داشته باشد . اگر میتوانستم حتی نام شخصی که چنین قضاوتی را در باره من کرده می آوردم ولی افسوس که معذورم .
    ۴- اگر همینطور جلو برویم احتمالا تا چند وقت دیگر ندا آقا سلطان هم عضو بسیج از آب در می آید . من نمیدانم کجا گفته ام مردم به هر دلیلی حق دارند اتوبوس یا بانک را آتش بزنند که شما دائم اصرار دارید آن را تکرار کنید . عجیب است که خطاب کردن مردم به خس و خاشاک هم از نظر شما دروغ بود آقای محترم این جمله را که چند میلیون ایرانی در سراسر جهان شنیدند و در پاسخ به آن ده ها ترانه ساخته شد .

    ۵- صحنه شلیک با سلاح گرم به طرف مردم به کرات در شبکه های مختلف تلویزیونی نشان داده شد و اگر در یوتیوب جستجو کنید صدها فیلم در این رابطه پیدا خواهید کرد و اظهر من الشمس است . جای شکرش واقعا باقی است که اجازه تیر نداشتند و باید روزی هزاران بار از این بابت خداوند بزرگ را شکر کرد .

    در خاتمه دوست گرامی هر قدر سؤال داشتید پرسیدید و من هم جوابتان را دادم و احتمالا به اندازه کافی سند و مدرک بر علیه من جمع آوری کردید اجازه دهید این بحث هایی که کم کم بیهو ده جلوه میکند خاتمه یابد چون تکرار مکررات است و فایده ای نه برای من دارد نه شما و نه خوانندگان .

    UA:F [1.7.8_1020]
    +4
  28. منصور گفته:
    ۲۸ تیر ۸۹ @ ۲:۰۷ ب.ظ

    جناب مهندس زمان سلام.
    ۱- کاملا صحیح است.
    ۲-این هم درست است اما کم و زیادش مهم است.
    ۳-نسبت قداره بند و امپراطور دروغ را خودم با چشمان خودم از زبان خود شما در سایتتان دیدم ایام انتخابات بعد از مناظره تاریخی به آرشیو سایتتان نگاه کنید.اینکه شخصی قضاوتی در مورد شما کرده دلیل نمی شود که خود را جزو مهدورالدم های “نظام” بدانید.
    ۴- در جواب امین فرمودید:”اگر واقعا گروهی از مردم با دلایل واهی به خیابان بریزند و بانک و مسجد را آتش بزنند مجرمند و باید با ایشان برخورد کرد” من عرض کردم که با دلایل غیر واهی هم نباید به خیابان ریخت و بدون مجوز بانک آتش زد!
    اما در مورد خس و خاشاک بسیار متاسفم که بعد از یکسال هنوز خس و خاشاکی که رسانه های مزدور بیگانه برایتان ساخته اند را دروغ نمیدانید و می گویید مردم را خس و خاشاک خواند.اگر ایمیل بدهید و قول بدهید که روی سایت بگذارید فایل صوتی دکتر را برایتان میفرستم.
    دکتر احمدی نژاد روز یکشنبه بعد از انتخابات میدان ولیعصر: “در انتخابات ۴۰ میلیون نفر خودشون بازیگر اصلی و تعیین کننده اصلی بودند حالا چارتا خس و خاشاک این گوشه ها یه کاری میکنند بدانید این رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی اونها نخواهد گذاشت”
    ۵- حالا شما لطف کنید یه قطعه از اون صدها رو برای من بفرستید!
    ۶-من دنبال سند و مدرک علیه شما نیستم و برایم هم اهمیتی ندارد این قضیه شما بعنوان یک بزرگتر که مدعی هم هست و وبلاگ هم درست کرده باید به سوالات من جوان جواب بدهید.

    UN:F [1.7.8_1020]
    -8
  29. سارا گفته:
    ۲۸ تیر ۸۹ @ ۶:۴۰ ب.ظ

    جناب آقای منصور مگر شما دستگاه مسلمان شناسی دارید که بفهمید کی مسلمان است و کی نیست؟
    آقای محترم جنابعالی بهتر است به همان وظیفه ساندیس خوریت در بسیج و سپاه بپردازی نه اینکه این اراجیف رو اینجا بلغور کنید.
    در ضمن میشود اینگونه تزهای آقای شریعتی رو نصف و نیمه نشخوار نکنید. زور و زر و تزویر دست کیه؟ میخوای واست مصادیقش رو بیارم؟ زور که سپاه و بسیج و لباس شخصیها هستند زر تون هم بنیاد های گوناگون و خزانه بانک مرکزی و آستان قدس رضوی تزویرت هم که مصباح و ارازل و اوباشش هستند.
    آقای محترم حرف دهنت رو بفهم اینجا جای امثال شماها نیستند و امیدوارم که آقای زمان این بحثها را اینجا تمام کنند.

    UN:F [1.7.8_1020]
    +4
  30. مهرداد جمال الدینی گفته:
    ۲۸ تیر ۸۹ @ ۹:۴۱ ب.ظ

    اقای زمان این بحث رو شروع نکردن که بخوان تمومش کنن.یه عده بعد از یک سال که اون فجایع رو افریدن و اون شاهکارهای تجاوز به خواهران و برادرانشون رو در کهریزک انجام دادن هنوز از رو نرفته و خود را از تک و تا نمی اندازن حالا طلبکار هم شده اند.البته من نمیدونم دلیل تایید چنین کامنتهایی که سراسر دروغ و ذبح حقیقت هست چیه ولی امیدوارم این وبلاگ محلی نشه برای حضور شکست خورده های عرصه سیاسی.

    UN:F [1.7.8_1020]
    +4
  31. داود گفته:
    ۲۸ تیر ۸۹ @ ۱۱:۱۴ ب.ظ

    سلام
    با مهرداد و سارا موافقم
    این وبلاگ جای سنگ اندازی افرادی خرده پا و چشم تنگی مثل جناب منصورخان نیست.
    شما دین تان برای نام و نان است بروید پی دنیای تان بگذارید در اینجا تزویری نباشد از دروغ و نیرنگ
    حساب تون با اون غایب بر حق
    یا علی

    UN:F [1.7.8_1020]
    +2
  32. منصور گفته:
    ۲۹ تیر ۸۹ @ ۷:۲۵ ق.ظ

    جالبه کسانی که بشدت از سانسور بیزار هستند!! طاقت شنیدن دو کلمه حرف از مخالف رو ندارند اونهم مخالفی که یا سوال میکنه یا پاسخ میده و توهین به کسی نمیکنه.به هر حال از بلند نظری آقای زمان در تایید کامنتها تشکر میکنم از خانم سارا و اقای مهرداد هم خواهش میکنم اگر حرفی دارند با دلیل و بدون توهین و فحاشی بزنند فکر میکنم هدف آقای زمان هم از تاسیس وبلاگ و قرار دادن بخش نظرات همین تضارب افکار و آرا باشه وگرنه اگر قرار بود فقط ایشون حرف بزنند و نشنوند که دیگه نمیشه وبلاگ که میشه منبر.
    اما سرکار خانم سارا
    ۱-یه مسلمون هیچ وقت دوران اسلام رو تموم شده نمیدونه و همیشه منتظر روزیه که اسلام در تمام جهان حاکم بشه طبق وعده خدا.
    ۲- من به اینکه در روز ۹ دی و ۲۲ بهمن ساندیس نظام رو نوش جان کردم و نی اون رو در چشم رئیس جمهور آمریکا و پادوهای داخلیش فرو کردم افتخار میکنم ضمنا تا حالا توفیق خدمت در بسیج رو نداشتم بجز مقطعی در دبیرستان.
    ۳- زور و زر و تزویر دست کسانیه که در اون مناظره تاریخی و مناظره بعدیش آشکار شدن بخشی از عملکردشون باعث شد مردم اون حماسه رو در ۲۲ خرداد خلق کنند.
    ۴- اراذل را با ذال مینویسند به با “ز”.
    ۵-تشکر میکنم از ادب شما بهتر بود بجای این حرفها به مطالبی که من مطرح کردم پاسخ میدادید.

    UN:F [1.7.8_1020]
    -3
  33. محسن سخندانی گفته:
    ۲۹ تیر ۸۹ @ ۸:۱۸ ق.ظ

    با سلام
    به نظر من وقایع سال گذشته هر چه بود تمام شد .اجازه دهیم تاریخ در مورد آن قضاوت کند.
    اما شما منصور خان…
    هر چه شما از وقایع سال گذشته میگویید ۱۰۰ درصد درست است.قضیه هاله نور دروغه،خس و خاشاک ساخته دست رسانه های دشمنه و…
    دوست عزیز من منصور خان…
    زمانی میتوانیم به قضاوت صحیح در مورد هر فرد و تفکری برسیم که در ابتدا به‌ آن شک کرد و از شک به یقین رسید.تعریف دقیق این حرف هم نزد کانت میباشد که میگوید باید به همه چیز حتی به وجود خدا نیز شک کرد.مطمئن باش که یقین حاصل شده از چنین شکی به یک ایمان همیشگی در قلب فرد تبدیل میشود.دوست من ،دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور رسمی و قانونی ایران است و احترام به وی بر همه ما واجب است.اما این نباید دلیلی شود که کاستی ها و انتقاد های وارد بر دولت ایشان را ندیده و به منتقدینش مجال انتقاد ندهیم.مگر امام در وصیت نامه اش همه مردم را به نظارت بر کار دولت و انتفاد از آن دعوت نکرد.دکتر احمدی نژاد باید یک نکته را همواره مد نظر داشته باشد و او اینکه حدود ۱۵ میلیون نفر به او رای نداده و با اینکار خود را در صف منتقدین دولت قرار دادند.آیا نباید برای یک لحظه هم که شده به این نکته شک کرد که شاید یک درصد از حرفهای این ۱۵ میلیون درست باشد.مضاف بر اینکه این جمعیت خواهران و برادران همان ۲۴ میلیون میباشد.دوست عزیز من کمی با خود بیندیش که شاید گوشه ای از حرفهای منتقدین دکتر (حتی ۱ درصد)درست میباشد و بعد آنها را بکوبیم.زمانی که در ۱۴ خرداد امسال علیه سید حسن در حرم امام شعار داده میشود،بعد رهبری به جلو آمده سید حسن را در آغوش گرفته و میبوسد،به نظر شما معنی این حرکت آقا چیست.آیا جز این است که از جمعیت میخواهد که شعارها و هتاکی هایشان را ادامه ندهند.اما متاسفانه جمعیت بدون توجه به این حرکت رهبری کماکان شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه سر میدهند.جالب آنجاست که معنی حرکت شخص ولی فقیه را در آن لحظه درک نمیکنند.دوست من این رفتارها و رفتارهایی از این دست را شما جز تند روی چه مینامید.مگر پس از وقایع ۱۸ تیر رهبری در فرمایشاتی مهم نفرمودند که حتی اگر دیدید عکس مرا پاره کردند و به آتش کشیدند خویشتنداری کرده و بهانه دست دشمن ندهید.
    به هر حال میخواهم بگویم که درست است که گروهی از طرفداران اصلاح طلب اشتباه کردند ،اما جبهه مقابل نیز اشتباهات آنها را بدون توجه به فرمایشات رهبری با اشتباه پاسخ داد و این حرکات هیزم در تنور دشمنان قسم خورده این آب و خاک ریخت.

    UN:F [1.7.8_1020]
    +5
  34. منصور گفته:
    ۲۹ تیر ۸۹ @ ۱:۵۹ ب.ظ

    جناب سخندانی سلام
    نمیدانم از کجای عرائض بنده استنباط کرده اید که من احمدی نژاد را غیر قابل نقد میدانم اتفاقا بنده در موارد زیادی ازجمله ماجرای مشایی(که من در سلامت عقلی ایشان شک دارم)، ماجرای کردان رحیمی عزل لنکرانی و اژه ای و صفار و قضیه حجاب و … از منتقدین جدی دکتر احمدی نژاد هستم.
    ضمنا مردم به سید حسن هتاکی نکردند بلکه شعارهایشان علیه فتنه گرانی بود که سید حسن هفته قبلش با انها در یک عروسی عکس یادگاری گرفته بود.
    مردم دوست ندارند که بیت امام و جماران امام محل جلسات مخفی دشمنان امام و دشمنان میراث امام باشد.

    UN:F [1.7.8_1020]
    -7
  35. mansoureh گفته:
    ۲۹ تیر ۸۹ @ ۶:۲۴ ب.ظ

    جناب منصور،اون اشخاص محترم و عزیزی که سید حسن باهاشون عکس گرفت فتنه گر نبودند کاش حرمت تمام سالهایی رو که برای این کشور پدری کردند رو نگه داریم… شما توی اکثر کامنتاتون حداقل اینجور کلمات رو به کار بردی فتنه گر و کودتا گر و………ببخشید شما به چی میگید توهین؟!
    وقتی توی حرفش شعار میدن نمیذارن دو کلمه حرف بزنه این معناش اگه هتاکی نیست پس چیه؟! واقعا درست گفت:هنوز ۲۰ سال از رحلت امام نگذشته..
    حرف منطقی رو میشنویم ولی سفسطه رو نمیتونم قبول کنیم!حرفها رو ۱۸۰درجه تغییر میدید میذارید اینجا بعد انتظار دارید براتون به به و چه چه هم بکنیم!!
    اکثریت مردم حس حق شناسی دارند و نمی پذیرند که کسانی اندک با تند روی های بی مورد مانع سخنرانی یادگارش بشن!
    عکسشو معلوم نیست کی پاره کرد چه قدر جنجال شد و چه قدر تکرارش کردن حالا هم به نوه اش هم به بیتش هتاکی میکنن صدا از هیچ کسی در نمیاد! به چه باور باشیم؟!

    UN:F [1.7.8_1020]
    +6
  36. مهرداد جمال الدینی گفته:
    ۲۹ تیر ۸۹ @ ۷:۲۵ ب.ظ

    سلام اقای زمان
    با توجه به اینکه به اندازه کافی جواب منصورخان داده شد لطفا کامنتهای ایشان تایید نشود.ظاهرا افاضات ایشان تمامی ندارد.
    موفق باشید.

    UN:F [1.7.8_1020]
    +8
  37. محسن گفته:
    ۲۹ تیر ۸۹ @ ۱۱:۵۵ ب.ظ

    سلام. در پاسخ جناب منصور خواستم بگم تو رو خدا بس کن این حرفای نخ نما شده رو. هیچ کس به اندازه مرحوم دکتر کردان، رحیم مشایی و رحیمی به احمدی نژاد خدمت نکرده. بزرگترین خدمت این ادما به این ادم این بود که سوژه خوبی باشند برای مطبوعات تا مطبوعات سرگرم همین چند نفر باشن و دولت از این طریق بتونه اشتباهاتش رو سرپوش بذاره. یک بازی تبلیغاتی! همین. البته حماقت روزنامه های منتقد هم در ادامه این بازی بی تاثیر نبود که از این طریق می خواستن دولت رو تحت فشار قرار بدن. اگر تقلبی صورت گرفته همینه که مردم رو با این چند نفر سرگرم کردن تا دولت بتونه با فراغ بال کارهای دیگرش رو انجام بده. یا مساله حجاب!!! این نظراتش یعنی چی؟ جواب روشنه! باز هم ادامه همون بازی هست، یک سوژه به مطبوعات و منتقدین می دن تا اونا رو یه چند وقتی سرگرم کنند. اگر هم نه! باور این دولت همینه پس مکتبی بودنش به چی هست؟ باز هم روشنه! دروغ-نیرنگ و فریب. باز هم تاکید می کنم حماقت منتقدین و سرامد اونها میرحسین موسوی سبب شد تا دولت به اهدافش راحت تر برسه. اینها اسیر بازی دولت شدن! بزرگترین حماقت موسوی اعلام تقلب بود و معنای اشتباه اون. موسوی تقلب رو در جابجایی رای می دید در حالی که اینه ۴ سال تمام در حال سرکار گذاشتن منتقدین و مردم بودند. متاسفانه موسوی نتونست مفهوم تقلب رو تبیین کنه. تا وقتی که حماقتهای این فرد ادامه داره برای نظام بهتره که بمونه و کار دولت رو اسونتر کنه. من جای احمدی نژاد بودم از این اقایانی که اسم بردم بخصوص موسوی تشکر ویژه می کردم

    UN:F [1.7.8_1020]
    -2
  38. منصور گفته:
    ۳۰ تیر ۸۹ @ ۷:۴۲ ق.ظ

    سلام.
    خانم منصوره، ملاک حال افراد است.من شخصا برای گذشته آقای هاشمی احترام قائلم و در برابر مجاهدتهای ایشون در راه انقلاب در سالهای قبل از انقلاب و سالهای آغازین سر تعظیم فرود می آورم ولی ای کاش عملکرد ایشون طوری بود که هوادارانشون مجبور نبودند برای تعریف و اثبات حقانیت ایشون به ذهنشون فشار بیارند و خاطرات سالهای دور رو باز خوانی کنند.باقی افراد مثل موسوی و خاتمی که در راه این انقلاب یک روز حبس هم نکشیده اند که جای خود دارند.افرادی مثل کروبی هم که اگر بقول شما پدری ای!! کرده اند عوضش از مزایاش استفاده کردند(بخاطر بیاورید مناظره کروبی و دکتر رو، جزایری و خونه چندهزار متری در بهترین نقطه تهران و اموال….) پس حساب کتابی با انقلاب ندارند.
    فرمودید توهین یعنی چی؟توهین یعنی اینکه به رئیس جمهور قانونی کشور در برنامه ای که ۵۰ میلیون بیننده داره بگید دروغگو و رمال و خرافاتی و بی ادب و …. اما اینکه به کسانی که در طول ۸ ماه کارهایی رو کردند که تمام رسانه های استکباری و دولتمردان خبیث آمریکا و اسرائیل و انگلیس رو به تحسین واداشت بگی فتنه گر یا کودتا چی فکر نمیکنم توهین باشه عین واقعیته.
    ۲- من هم بین اون اندکها بودم منتها چون دودقیقه قبل از سخنرانی سید حسن تازه از در مترو بهشت زهرا خارج شدم و شعار های یکپارچه مردم رو از درب مترو تا جایگاه شنیدم معنی اندک رو فهمیدم.یه چیزی در حدود دو میلیون نفر!
    ۳- اتفاقا کسانی که مانع سخنرانی سید حسن شدند همان کسانی بودند که پاره شدن عکس مرادشون رو در روز دانشجو بدست حامیان موسوی تاب نیاوردند چون هنوز بیست سال از رحلت اون ابرمرد نگذشته.البته ۲۱ ساله ولی ظاهرا به برخی خیلی خوش گذشته که میگن بیست سال!!
    ۴- از بلندنظری آقای جمالالدینی هم تشکر ویژه دارم.
    ۵- اما جناب محسن با شما تا حدودی موافقم.امیر مومنان در مورد فتنه میفرمایند:”ولا تکرهو فی فتنه فی آخرالزمان لانها تبیر المنافقین” یعنی از فتنه در آخرالزمان ناراحت نشوید چراکه باعث رسوایی منافقین میشود.
    بله فتنه اخیر با همه تلخی ها و خون دلهایی که برای ما داشت اما برکات فراوانی برای مردم و انقلاب داشت بنظر شما نظام اگر میلیاردها تومان خرج میکرد میتوانست در عرض ۸ ماه این آقایان را به این فلاکت بیندازد که در روز ۲۲ بهمن هم مردم به آنها اجازه ورود به خیل جمعیت مردمی را ندهند؟

    UN:F [1.7.8_1020]
    -9
  39. hossein zaman گفته:
    ۳۰ تیر ۸۹ @ ۱۰:۲۸ ق.ظ

    دوستان و عزیزان من سلام

    بیاییم در تحمل مخالفین عقایدمان صبوری کنیم و از نقد و مورد سؤال قرار گرفتن ولو غیر عادلانه و ناجوانمردانه صبوری از دست ندهیم . توجه داشته باشید همه فضای های موجود در رسانه ها را از من و شما گرفته اند . نه روزنامه ای ، نه مجله ای ، نه رادیو ، نه تلویزیون ، نه سینما ، نه تئاتر هیچکدام فضای آزادی برای ابراز عقیده نیستند و تنها باریکه ای از این فضای مجازی در اختیار ماست که ارتش سایبری جان بر کف در صدد فتح این فضای اندک نیز می باشد . دقت داشته باشید در دل این بحث های چالش بر انگیز من و تو بر اساس جبر حاکم نمیتوانیم با صراحت لهجه نظراتمان را بیان کنیم . طرف مقابل این را بخوبی میداند و به دنبال آن است که آستانه تحمل ما را پایین آورده و به جمع آوری سند و مدرک بپردازد . قرار نیست برای مسائل کم ارزش بهای زیادی را بپردازیم . این به آن معنا نیست که سکوت کنیم و ظالم ناجوانمرد را به حال خودش رها کنیم که اینگونه زیستن روش و منش ما نیست .اما باید ذکاوت و هوشمندی داشت و بازی نخورد . باید مکر حیله گران را به خودشان بازگرداند . توجه داشته باشید دروغگویی مخصوصا اگر در وجود انسانها نهادینه شده باشد بسیار کار ساده ای است و به مراتب ساده تر از اثبات آن دروغگویی بویژه اگر در معرض تهمت های ناروا و مجازات هایی باشی که نتوانی در مقابل آنها از خود دفاع کنی .
    وظیفه همه ما روشنگری است ولی هوشمندانه و با دقت . نگذارید شما را به بحث های احساسی بکشانند و بعد در فرصت مناسب منطق گفتگوشان را تبدیل به منطق خنجر کنند و در این نبرد نابرابر ، ناجوانمردانه بر سینه شما بنشانند .
    نکته دیگر اینکه در میان افرادی که به شما و تفکر سبزتان می تازند هستند بسیار کسانی که تنها به تقلید کورکورانه عمل میکنند و رفتار و گفتارشان از روی نا آگاهی است و نه کینه و دشمنی عمیق . با ایشان باید بیشتر مدارا کنید و تلاش کنید راهنماییشان کنید و با اخلاق نیکو به آنها بیاموزید که ما همه از یک آب و خاکیم و نباید آلت دست قدرت طلبانی قرار گیریم که اصولا به ما نمی اندیشند .این یک کار فرهنگی است و از جوانان فرهیخته و فهیم دلسوز جز این انتظار نمی رود .

    UA:F [1.7.8_1020]
    +5
  40. بی رنگ گفته:
    ۳۰ تیر ۸۹ @ ۱۲:۱۸ ب.ظ

    همینقدر بس که برای شناخت افراد به اطرافیان و هواداران نگاه کنیم.
    قطعا اشخاصی مانند نوری زاده و رجوی و ووو نهایت ریگی رو همه می شناسید و مطمئنا می دانید چنین افرادی از چه شخصیتهای داخلی و چه مدل کارهایی حمایت کردند و می کنند؟ باز هم جایی برای عرصه دادن به حرکاتی همانند توهم سبز( معروف به موج سبز) وجود دارد؟

    UN:F [1.7.8_1020]
    -6
  41. mansoureh گفته:
    ۳۰ تیر ۸۹ @ ۱:۳۱ ب.ظ

    سلام
    جناب منصور ؛منظورتون از عملکرد همون نماز جمعه ای که از زندانیهای سیاسی حرف زد؟!یا اون نامه ای که نوشت و بعد توی کتابهای سپاه کلی ازش ایراد گرفته شد؟! توی این کشور ذره ای آزادی بیان برای ما وجود نداره! بخوام بگم باید تنم بلرزه شماها که خوب آزادید به راحتی به رهبران و عزیزان ما توهین میکنید اونوقت ما یک کلمه حرف بزنیم حسابمون با کرام الکاتبینه!وقتی میگه که هاله ی نورم کجا بود؟! وقتی میگه ما در دولت پارتی بازی نداریم!!!و………نسبت دروغگو به ایشان توهین نیست و واقعیت است!!زمان قبل انتخابات با بعدش رو باهم برابر نکنیم! ۴سال ریاست کرد از دزدیهای دور و برش دم نزد توی مناظره آغاز کننده ی حرف ایشون بودن!! دست پیشو گرفت پس نیفته!! همه رو با هم متهم کرد! تهمتهای دروغ و ناروا ! در مقابل برنامه ای که ۵۰ میلیون بیننده داشت حرمت آبروی دیگران رو به بازی گرفت!! هنوز هم میگیم بی ادبه و خرافاتی با توجه به حرفاشون! اما نسبت رمال رو گویا خودتون خیلی بهش علاقه مندید!! ایشون راه تهمت زنی رو برای امثال شما خیلی خوب هموار کرد! زمانی که رهبران سبز من در حق مملکت پدری میکردند ایشون در دامان مادر ……..به خاطر میارم مناظره رو! دوران شهرداری و یک میلیارد و روزنامه ی اشتباهی رو……
    ۲-من بین اون اندکها نبودم ولی حرفهای نفر قبل از سید حسن رو از طریق رسانه ی ملی(!) شنیدم …فرافکنی و آماده کردن فضا برای حرمت شکنی و وقت تلف کردن رو….عملکرد نا جوانمردانه ی سیما رو…
    ۳-اتفاقا اون افراد خیلی خوب قضیه ی وارونه نشان دادن عکس امام رو میدونن اما امان از تعصب و اینکه خودشون رو به خواب زدن!! امان از خود شیرینی و ….امان از دست کسانی که پاره شدن عکسشو بد میدونن ولی توهین به نوه و بیتش رو………افتخار هم میکنید لابد؟ کسی که بهش خوش گذشته شماها هستید که ۲۱ ساله امام نیست و دارید به اسمش هر کاری میکنید و امام و انقلاب را خرج میکنید برای اهداف بی ارزش خود و….
    “دیدگاه امام خمینی درباره کسانی به عکس ایشان اهانت می کنند
    امام خمینی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی در پانزدهم آذر ۱۳۵۸ در دیدار با جمعی از مردم قم با اشاره به تلاش برخی گروهها و افراد برای ایجاد اختلاف در جامعه، از این حرکت به عنوان یک “گرفتاری بزرگ” یاد کردند.
    متن این سخنان تاریخی بدین شرح است:
    “پیام به عموم ملت من این را اعلام مى کنم که
    ::اگر کسى به من سب بکند، فحش بدهد، عکس من را پاره کند، احدى حق ندارد که به او تعرض بکند.::
    حرام است تعرض کردن به کسى که به من سب کند، به من فحش بدهد، عکس مرا پاره کند، مرا بزند، هر کارى بکند.احدى حق ندارد در این وقتى که ما گرفتار هستیم در این مصیبت بزرگ، با او مقابله کند تا اینکه به زد و خورد برسد و غائله ایجاد بشود.
    امروز آرامش ما مى خواهیم. غائله نباید ایجاد بشود. باید همه با هم دست به هم بدهید و ایجاد غائله نشود.همه دست به هم بدهید.آرامش خودتان را حفظ بکنید.و همه توجه به این داشته باشید که این گرفتاریهایى که الان براى ملت ما پیش آمده است، این گرفتاریها رفع بشود.این را من به همه ملت مى گویم.”
    **
    حالا هم اینقدر وقیحانه به نوه اش و بیتش توهین میکنید!
    روز ۲۲بهمن منظورتون از مردم همون مامورها و لباس شخصی های چماق به دست هستند دیگه؟! اینقدر وحشیگری کردند که رهبران دلسوز سبز ما برای حفظ جان ومال مردم تظاهرات ۲۲خرداد امسال رو لغو کردن.اینقدر ترسو هستید میدونید اگر مجوز داده بشه همون حماسه ی سال پیش تکرار میشه و چه بسا با شکوه تر……دست شما برای مردم رو شده!! شما که ادعا میکنید طرفداران جنبش سبز روز به روز کم شدند پس چرا در ۲۲خرداد امسال خیابونا اینقدر پر از پلیس با تفنگ و باتوم بود!جریانی که تمام شده!!!دیگه نیازی به پلیس و تفنگ و…..نداره!!! به قول یه آقای عزیز از طرف جنبش سبز شاهد رویش هستیم و از طرف افرادی مثل شما حامیان زور و زر و تزویر شاهد ریزش!
    دلم براتون میسوزه!برای روزی که آه مردم رنج دیده و مادران داغ دیده دامان شما رو میگیره برای روزیکه باید در مقابل خدا پاسخگو باشید!
    لطفا دیگه بحث رو خاتمه بدید اینها فقط تکراره..دوست گرامی ما روز به روز به سبز بودنمون بیشتر افتخار میکنیم چون خوشبختانه حس حق شناسیمون بیداره..

    UN:F [1.7.8_1020]
    +5
  42. منصور گفته:
    ۳۰ تیر ۸۹ @ ۲:۱۹ ب.ظ

    سلام آقای مهندس زمان.ممنون امیدوارم در آموزش الفبای دموکراسی و آزادی بیان به دوستانتان موفق باشید.
    در مورد فضای محدود رسانه خواستم یادآوری کنم که روزنامه شرق آفتاب یزد مردمسالاری ابرار دنیای اقتصاد و … متعلق به شماست.تلویزیون و رادیو هم که دوستانتان جرات حضور و مناظره را ندارند چون خجالت میکشند از کارهای غیرقابل توجیهی که کرده اند و اگر هم کسی مثل کواکبیان حاضر شود که مناظره کند باید در مقابل منطق شریعتمداری به همه چیز از جمله دروغ بودن ادعای تقلب اعتراف کند.
    سینما و مجله هم که از فیلم دموکراسی تو روز روشن گرفته تا انواع مجلات زرد در خدمت شمایند.
    اگر منظورتان منم خیالتان راحت باشد که دنبال مدرک علیه شما نیستم!!من فقط چند سوال کردم و چند پاسخ دادم همین.
    موفق باشید.

    UN:F [1.7.8_1020]
    -4
  43. hossein zaman گفته:
    ۳۰ تیر ۸۹ @ ۴:۵۹ ب.ظ

    بی رنگ سلام

    البته به نظر میرسه خیلی هم بی رنگ نیستی. کاملا درسته من همه اینها که گفتید میشناسم و اتفاقا بیشتر میشناسم یاران و دوستان و اطرافیانی را که بر سر سرور و مولای خویش هاله نور میبینند و او را منجی جهان میدانند . همه اینها را نیز بخوبی میشناسم . شما چطور ؟ میشناسید ؟

    UA:F [1.7.8_1020]
    +6
  44. محسن گفته:
    ۳۰ تیر ۸۹ @ ۱۱:۱۴ ب.ظ

    سلام. منصور! جدا خیلی باهوشی که از صحبتهام اونی رو برداشت کردی که گفتی. من منظورم این بود که احمدی نژاد از این فرصت داره استفاده می کنه تا هر کاری که دلش بخواد انجام بده و هیچکس هم نمیتونه در این شرایط بهش اعتراض کنه. و این به این دلیله که منتقدین در هر موقعیتی که باشن مهره استکبار جهانی و اشوب زده خونده می شن. تا حالا تو همین یه ساله حتما بارها دیدی که در بسیاری از روزنامه ها خبری از طرف مجلس و یا سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تخلف دولت و لزوم پیگیری اون نوشته شده ولی بعد از مدتی کل خبر مسکوت می مونه. خوب این نشون از چی داره؟ دولت برامده از فریب و نیرنگ از حوادث بعد از انتخابات بهترین استفاده رو کرد و تا تونست و میتونه به برخی از ارگانها خدمت کرد. نمونش این کاریه که تحت عنوان خصوصی سازی انجام میشه. اینها رو به کی واگذار می کنن؟ حتی وقت انتخابات مهمترین حامیان مالی این ادم کسانی بودند که صنایع رو تونسته بودند تحت عنوان خصوصی سازی مال خود کنند.؛

    UN:F [1.7.8_1020]
    +6
  45. منصور گفته:
    ۳۱ تیر ۸۹ @ ۷:۰۷ ق.ظ

    سلام خانم منصوره.
    هرچه میخواهید میگویید بعد میفرمایید بحث رو خاتمه بدیم؟چرا چون فقط عادت دارید بگید و دوست ندارید بشنوید؟نه خواهر من پاسخ اظهاراتت رو هم گوش کن لطفا.
    ۱-منظورم از عملکرد اینه که آقازاده ایشون که از عوامل اصلی فتنه است از مرداد پارسال رفته انگلیس و دوبی و بر نمیگرده که پاسخگوی اعمالش باشه مردم از این تبعیض ها و گردن کلفتی ها خسته شدند و پدر محترم هم انگار نه انگار دریغ از یک موضع گیری!یه بار میگن رفته دانشگاه شخصی آزاد اسلامی افتتاح کنه یه بار میگن رفته دکترا بگیره از دانشگاه بینام لندن!این فقط یه نمونه اش بود باقیش طلب شما.
    قضیه هاله نور رو پاسخ دادم اگر شما اینقدر دستتون خالیه که نمیتونید این هاله نور رو بیخیال شید براتون متاسفم.
    تو مناظره با قرعه کشی آغاز کننده و تموم کننده حرف انتخاب میشوند و اتفاقا کسی که آغاز کننده حرفه به ضررشه چون مهم اینه که کی پایان دهنده بحثه بنابراین از علامت تعجبهای شما تعجب میکنم!
    کدوم یکی از نسبتهایی که در مناظره داد دروغ و ناروا بود؟یک نمونه بفرمایید.استات اویل؟رشت الکتریک کرباسچی؟خانه چند هزار متری کروبی؟اموال کروبی؟زمینهای چندهکتاری؟
    من فکر میکنم کسانی که اسمشون در مناظره برده شد هم به اندازه کافی پول دارند هم زبان و هم نفوذ و میتوانند از خودشان دفاع کنند و نیازی به مرثیه سرایی من و شما ندارند ولی چون از پرونده خودشون خبر دارند سکوت رو ترجیح دادند و از تهدیدهایی که به شکایت!! کردند هم منصرف شدند.
    قضیه یک میلیارد دلار که اشتباه محاسباتی بود و توسط دیوان محاسبات اعلام شد.مناظره کروبی را یکبار دیگر گوش کنید متوجه میشوید که دکتر گفت:”من که میگم هر مدرکی اگر هست بدید دستگاه قضایی پیگیری کنه—شما اگه یه برگ سند علیه من داشتید چاپ میکردید جناب آقای کروبی همه چاپ میکردند در موضوع شهرداری آقای لاری میخواست پرونده سازی کنه اومدند به من گفتند برو کنار گفتم هرچی از من دارید بزنید تو روزنامتون الان هم به جنابعالی میگم هرچی دارید بزنید تو روزنامتون پاش وایستید مرد و مردونه مردم باید بدونن رئیس جمهور کی هست…..”
    ۲-بفرمایید ایشون چی گفت که فضا آماده شد؟!ضمنا شما خیلی باید از صداوسیما ممنون باشید که اعتراضات مردمی به فتنه گران از رسانه ملی سانسور شد بجاش بارها و بارها در بخش های مختلف خبری صحنه بوسه کریمانه رهبر بزرگوار انقلاب بر صورت سید حسن پخش شد.
    ۳- خیلی متاسفم که هنوز مثل دوران جاهلیت این نسبتهای فامیلی مثل نوه و عمه و عمو رو نشانه حقانیت میدونید نخیر خانم محترم خود امام فرمود که اگر خود من هم از راه اسلام و انقلاب قدمی کج بزارم همین مردم بر علیه من هم شعار میدن. نوه امام که جای خود داره.
    چه کسانی از امام خرج میکنند برای اهداف خود؟آقای کروبی که گفت من از جزایری ۳۰۰ میلیون پول گرفتم چون از امام اجازه داشتم؟!!یا اون کسی که به اسم اینکه من نخست وزیر امامم!! ۱۳ میلیون رای گرفت از امت امام؟بعدشم با مطرود امام مکاتبه کرد و رهنمود سیاسی خواست از کسی که امام از دخالت در سیاست بدلیل ساده لوحی منعش کرده بود؟
    در مورد سخن امام هم بله کسی هم به توهین کنندگان به امام تعرض نکرد.مردم اعتراض کردند نه تعرض.
    در مورد ۲۲ بهمن شما بیشمارها !کجا بودید که رهبرانتان را از دست بقول شما چماق بدستان نجات بدید؟این حرف شما یعنی اینکه شما آنقدر اندکید که چارتا لباس شخصی رهبرانتان را از جمعیت پرت میکنند بیرون.متوجه معنای صحبتهایتان باشید.
    کی گفته که جریان نفاق تمام شده؟نخیر آتش زنندگان اموال عمومی و مسجد و بانک و اتوبوس و در یک کلمه حرامیان همیشه هستند و خواهند بود و تا آنها هستند مبارزه هست و حکومت وظیفه دارد که امنیت را برقرار کند.

    UN:F [1.7.8_1020]
    -4
  46. منصور گفته:
    ۳۱ تیر ۸۹ @ ۷:۲۰ ق.ظ

    اما آقا محسن.سلام.
    شما فرمودید حماقت موسوی نقطه مثبتی است برای احمدی نژاد. من تایید میکنم و بالاتر از اون حماقت دشمن نعمتیست برای نظام و بخاطر همین است که حضرت سجاد میفرماید الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقا.
    اگر رهبران سبز کمی از نعمت عقل برخوردار بودند از ۱۳ میلیون رای بدست آمده برای احیاء جسد محتضری بنام اصلاحات استفاده میکردند نه اینکه بقول آن دوست اصلاح طلب فرمان مینی بوس اصلاحات را بدهند دست موسوی ایشون هم با مینی بوس بروند ته دره.
    ضمنا احمدی نژاد برای پیروزی به حامی احتیاج نداشت حامیان اصلی احمدی نژاد پابرهنه ها و مستضعفینی بودند که در این چهارسال کمی طعم عدالت را چشیدند و فهمیدند که ایران فقط تهران نیست و تهران هم فقط شمران نیست برخلاف نظر دوستان شما میزان رای شمران نیست.اگر هیچ فرد و گروهی هم از دکتر حمایت نمیکرد تازه میشد مثل انتخابات ۸۴٫

    UN:F [1.7.8_1020]
    -5
  47. hossein zaman گفته:
    ۳۱ تیر ۸۹ @ ۷:۳۲ ق.ظ

    دوستان عزیز سلام

    من خودم را موظف میدانم هر نظریه ای را البته اگر فاقد توهین و فحاشی آشکار باشد درج کنم و چیزی را سانسور نمیکنم . شما دوستان موظف نیستید حتما به هر نظریه ای و بعضا یاوه گویی پاسخ بدهید . آنچه مهم است این است که از دل بسیاری از این نظرات و بلکه یاوه گویی ها اطلاعات خوبی بدست می آید و ما را به واقعیت های موجود بیشتر واقف میکند . همینکه برای ما جمعیت کم و اندکی که اصلا به چشم نمی آییم گردان ها و یگان های شورش تربیت میشوند و ارتش سایبری راه اندازی میشود و سالانه میلیون ها ساندیس توزیع میشود نشان میدهد که ما تاثیر گذاریم و البته بسیار هم به چشم می آییم که چه بسا در چشم فرو می رویم .

    UA:F [1.7.8_1020]
    +4
  48. منصور گفته:
    ۳۱ تیر ۸۹ @ ۷:۴۳ ق.ظ

    جناب مهندس زمان از پاسختان به بی رنگ یه مقدار متاسف شدم.
    اولا از اینکه قبول کردید که قضیه هاله نور متعلق به اطرافیان رئیس جمهور بود خوشحالم.اما خواهش میکنم بیخیال این هاله نور شوید انتخابات تموم شد!!
    ثانیا به هر حال هر کسی که به مقامی میرسه مثل ریاست جمهوری بالاخره چهارتا چاپلوس هم دورش جمع میشوند که در موردش غلو کنند مگر از این افراد دور و بر خاتمی(اندیشمند بزرگ!) و هاشمی(سردار سازندگی و مال و … نیستند؟نمیخواهم به شما توهین کنم ولی در اظهارات شما هم بارها این غلوها در مورد برخی افراد از جمله خاتمی در نامه تان در آن ایامی که داستان میام نمیام ایشون برای کاندیداتوری داغ بود دیده شده.
    آنچه مسلم است اینست که شما نمیتوانید با این صحبتها ننگ حمایت کثیفترین شیاطین عالم از آمریکا و انگلیس و اسرائیل گرفته تا سگهای دست آموزشان که رجوی و رضا ربع پهلوی باشند را پاک کنید.

    UN:F [1.7.8_1020]
    -6
  49. منصور گفته:
    ۳۱ تیر ۸۹ @ ۷:۵۶ ق.ظ

    جناب مهندس زمان.
    باز هم متاسفم که قضیه ساندیس و مترو رایگان را که امثال نوری زاده و سازگارا در رسانه هایشان تحویل مردم میدهند و نشان از عمق سوزش آنهاست را از زبان شما هم میشنوم.
    بنظر شما مردم حماسه ۹ در و ۲۲ بهمن را بخاطر ۱۵۰ تومان ساندیس و لذت بردن از مترو سواری رایگان!! خلق کردند؟این توهین به مردم نیست؟متاسفم.
    آنچه در چشم فرو میرود خار است یه چیزی تو مایه های همون خس و خاشاک.
    راستی نگفتید فایل صوتی خس و خاشاک رو بفرست براتون؟!!!
    ما یک قطره ساندیس گوارای نظام را به تمام آبجوهای تولیدی آمریکا و اسرائیل نمیفروشیم و جانمان را فدای نظامی میکنیم که آنقدر قدرتمند است که در روز ۲۲ بهمن میتواند ۵۰ میلیون نفر را در عرض چندساعت ترابری کند و ۵۰ میلیون ساندیس خنک سرو کند.

    UN:F [1.7.8_1020]
    -13
  50. hossein zaman گفته:
    ۳۱ تیر ۸۹ @ ۱۰:۴۶ ق.ظ

    آقا منصور تا به حال تصور میکردم ته مانده ای از شعور و آگاهی در وجودت هست و بخاطر همین پاسخگو بودم ولی به نظر میرسه واقعا از همون ساندیس خورایی هستی که یک چوب یک متری هم در دستت میگیری و برای رضای خدا تو سر مردم بی گناه میزنی . کسی که افتخارش به اینه که قدرت داره و قدرت یعنی ترابری ۵۰ میلیون نفر و سرو کردن ۵۰ میلیون ساندیس لایق پاسخگویی نیست . به خودتان زحمت ندهید چون اجازه نمیدهم بیش از این از این فضا برای یاوه گویی استفاده کنید . از دوستان عزیزی که صبوری کردند نیز تشکر میکنم و خواهش میکنم در پاسخ به این یاوه گویی ها مطلبی ننویسند .

    UA:F [1.7.8_1020]
    +12
  51. سبز گفته:
    ۳۱ تیر ۸۹ @ ۱۲:۴۸ ب.ظ

    چراغ ظلم ظالم تا سحر هرگز نمی سوزد

    اگر سوزد شبی سوزد،

    شب دیگر نمی سوزد.
    شاه با اون همه کبکبه و دبدبه اش رفت و مرد
    صدام حسین با اون یال و کوپال به درک واصل شد
    دیر نیست زمانیکه شماها هم (منصور و طرفدارانش) به آنها بپیوندند.

    UN:F [1.7.8_1020]
    +6
  52. علی51 گفته:
    ۳۱ تیر ۸۹ @ ۷:۰۴ ب.ظ

    سلام
    اتفاقاً در این دوره نه هر کس و ناکس و دزد که دکتر احمدی نژاد شخصیت محبوب توانست۶۳ درصد آری ملت ایران را با صرف سرمایه -مبالغی هنگفت از بیت المال- بدست آورد. به عناوین مختلف چون سود سهام عدالت و سیب زمینی و چک پول و … به موفقیت دست پیدا کرد.
    .
    ولی مگر معنای دمکراسی چیست؟عده ای کاندید میشن مردم هم رای می دهند،یا راجع به جراید و انتشار یه روزنامه،چرا امتیاز یا ادامه ی چاپ آن باید به تایید هیئت نظارت برسد؟اگر مردم روزنامه را خریدند که ادامه می ده درغیر اینصورت درشو تخته می کنه می ره پی کارش.
    .
    بالاخره اینا به شعور ،اندیشه و تحلیل مردم اعتقاد دارند یا نه؟اونجا که بخوان هندونه زیر بغلشون بذارن می گن فهیم ترین مردم جهان ،وقتی هم بخوان توی سرشون بزنن و آرای خودشون رو تحمیل کنند می گن مردم کاره ای نیستند و فلانی منصوب خداوند هست و ..
    .
    خلاصه که اینا آخر کذاب و عوام فریب و بی دین و شیاد هستند و حقا که به قول مرحوم مهندس بازرگان خسره الدنیا و الآخره می باشند.
    .
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    .
    دلم برای اون کسانی می سوزه که در راه آزادی(از اول انقلاب،جنگ ،سال ۶۷،سال ۷۸ و این یک سال گذشته)
    قربانی شدند،زندانی شدند،تحقیر و توهین شدند تا عده ای بزدل و عافیت طلب فقط یا بشینند پای بی بی سی،وی او ای یا پای وبلاگ و … با حرف هیچ چیز درست نمی شود.الان وقت عمل هست،امید که سران فتنه هر چه زودتر تکلیف مردم را روشن کنند،یا رومی رومی،یا زنگی زنگی.
    .
    ارادت

    UN:F [1.7.8_1020]
    -5
  53. محسن گفته:
    ۳۱ تیر ۸۹ @ ۱۱:۰۸ ب.ظ

    سلام. منصور! جدا از این چرت و پرت گفتنها خسته نشدی؟ خوب بزا من نظرم رو در مورد ۲۴ میلیون رای احمدی نژاد بگم: این ۲۴ میلیون رای کار اون هاله نوره. به هر حال دولتی که هاله نور دور کلش می بینه نیاز به رای من و تو نداره. درسته؟ پس وقتی این ادم مقدسه جای انتقاد ازش نمی مونه. خوشبختانه نظام که مقدسه، رهبری که مقدسه، رییس جمهور هم مقدس بشه تا دور قدیسان جمع باشه. هر کی هم با اونها نیست، ملحد و کافره! خوبه؟ خوشحال شدی؟ ببین به چه راحتی میشه همه چیز رو فراموش کرد. اما اگه واقعا می خوای این بحث رو ادامه بدی به جای حرفهای بی ربط در مورد اینکه گرسنگان رای دادن یا نه در مورد نقدی که می کنم پاسخ بده. اخه همین گرسنگان ۷۶ و ۸۰ هم به طرف مقابل رای دادن. گو اینکه می دونم هیچ پاسخی نداری در این موارد و در نهایتش پشت ……… پنهون می شی!!!

    UN:F [1.7.8_1020]
    +8
  54. محسن گفته:
    ۳۱ تیر ۸۹ @ ۱۱:۳۵ ب.ظ

    بابا منصور! اقایی! عزیزی تو رور به حق قسم این حرفهای بی ربط رو اینجا اینقد تکرارا نکن. باور کن تو ادمی، عقل داری، شعور داری اخه اینا چیه مث یه نواز صوتی تکرار می کنی؟ ها؟ ما یک قطره ساندیس گوارای نظام را به تمام آبجوهای تولیدی آمریکا و اسرائیل نمیفروشیم ….، بس کن جان مولا. این چرندیات خسته کنندس. باشه؟ با این توجیهات حتما انقلاب ما هم کثیف بود که اولش همه رو از منافقین گرفته تا سایرین در داخلش راه می دادن و حامیانی مثل منافقین داشت. اخه این چه شاخصیه که اگه یک ادم بد از یکی حمایت کرد نشان از باطل بودن اون فرد داره؟ ضمنا اگه سو استفاده از اشخاص باشه که هم مرامهای تو اگه اخر اخر منطق باشن در بحثها می گن …… گفت! همین کافیه؟ هر جا کم اوردی بگی ……. گفت؟ مگه معصومه؟ یا اصلا گیریم که حرفش حق باشه، ولی بدیهیه که از صحبتهاش همونی رو که میخواید برداشت می کنید! ضمنا در مورد حوادث ۱۴ خرداد اینقد مردم مردم نکن. بدیهی بود که اون قضیه از قبل طراحی شدس. خنده های کریه پسر …… گویای همه چیز بود. همون مردم از این کار خیلیاشون ابراز تاسف کردن. اگه اونجا بودی متوجه این موضوع می شدی. توجیهاتت تماما فاقد ارزش و اعتباره و این نشون از این داره که تو هم مثل هم مرامات وابسته به فرهنگ چماقداری هستی.؛

    UN:F [1.7.8_1020]
    +8
  55. بارانی گفته:
    ۱ مرداد ۸۹ @ ۹:۵۷ ب.ظ

    آدم خداییه گفت: “اون ور رود بهشته”…همه دویدن که زودی برسن به بهشت ( اون ور آب )…همه خودشونو زدن به آب…اما هیچکسی فکر نکرد که اول ببینه این آب چقدر عمق داره…سرعتش چقدره…درسته که اون ور رود بهشته…اما خود رود که بهشت نیست که بدون هیچ آگاهی و شعور بشه زد بهش…. گذشته از اون، کافی بود مردم یه نگاهی مینداختن تا ببینن اون ور رود شبیه همین طرف روده و بهشت نیست….خلاصه همه غرق شدن…بقیه مردم اومدن گفتن به آدم خداییه گفتن: ” چی شدن قوم و خویش ما؟ چرا غرق شدن؟ ” آدم خداییه گفت: ” اونا دلشون پاک بود در راه بهشت به آب زدن و خیس شدن و در آخر غرق شدن ! ”
    یکی از مردم پرسید: ” اما مگه هدف به بهشت رفتن نبود؟ اونا که به بهشت نرسیدن ! ”
    نتیجه:
    آدم بهشتی باید مغزش کار کنه نه فقط قلبش… اشتیاق هرگز کافی نیست.
    .
    .
    .
    زمان عزیز سلام….
    فکر نکنید که این مطلب کپی پیست کردم، همین که اومدم یه کامنت بذارم این داستان از ذهنم بیرون زد…احتمالا به عنوان یه پست در وب خودمم قرار میدم…شرمنده گل روی تون…
    بارانی باشید…

    UN:F [1.7.8_1020]
    +1
  56. محمدجواد گفته:
    ۷ مرداد ۸۹ @ ۹:۵۶ ق.ظ

    اصلا اینا حرفاشون ارزش شنیدن نداره ولی از شفاف سازی شما متشکرم (:

    ببخشید ها چن تاد کهن سال تو شورای نگهبان نشستند برای جوانان مملکت تصمیم میگیرند

    UN:F [1.7.8_1020]
    0
  57. مصطفی گفته:
    ۲۳ مرداد ۸۹ @ ۱:۲۷ ق.ظ

    ۱)آن زمان هم خاتمی و کروبی رای می آوردند هم شورای نگهبان مورد تایید حضرت امام عج الله بودند.(موسوی هرگز رای نیاورده است) و این موضوع مربوط به سال گذشته نمیشود. آن روزگاری که آقایان رای آوردند ما شورای نگهبان را زیر سوال بردیم؟ در خیابان لشگر کشی کردیم؟ والله نکردیم. به رای مردم هم احترام گذاشتیم

    ۲) مردم ایران با تمام عزتشان، تافته جدا بافته نیستند. همانطور که در گرجستان و اکراین خرج کردند و نتیجه گرفتند در ایران هم میتوانند اگر شورای نگهبان نباشد.

    UN:F [1.7.8_1020]
    0
  58. مصطفی گفته:
    ۲۳ مرداد ۸۹ @ ۱:۴۰ ق.ظ

    حسین زمان عزیز
    یکبار در جواب شخصی به نام منصور فرمودید:
    “من خودم را موظف میدانم هر نظریه ای را البته اگر فاقد توهین و فحاشی آشکار باشد درج کنم و چیزی را سانسور نمیکنم”

    این موضوع نشان از روح دموکرات شما داشته و نشان میدهد که شعار “زنده باد مخالف من” بی اساس نبوده

    اما

    بار دیگر خطاب به منصور نوشته اید:
    “به خودتان زحمت ندهید چون اجازه نمیدهم بیش از این از این فضا برای یاوه گویی استفاده کنید”

    خواهش میکنم این رفتار متناقض را انجام ندهید. این استدلال دقیقا شبیه به استدلال رسانه ملی است. همو که به خاطر سانسور تقبیحش میکنیم

    UN:F [1.7.8_1020]
    0
  59. hossein zaman گفته:
    ۲۳ مرداد ۸۹ @ ۷:۱۶ ق.ظ

    مصطفی عزیز سلام

    نظرات فرد مورد اشاره که اکثرا کپی از مراجع دیگر بود و نه نظرات خودش را تمام و کمال منتشر کردم و با وجودیکه مورد سرزنش دوستان قرار میگرفتم آنها را حذف نکردم تا جایی که ظرفیت این نوع برخورد را نداشت و شروع کرد به فحاشی و جالب است که هنوز هم ادامه دارد و گویا کاری در طول شبانه روز غیر از این ندارد . اینجا محل تبادل نظرات است و من تا کنون سعی کرده ام رعایت انصاف را بنمایم ولی فکر میکنم وقتی کار به فحاشی میکشد اجازه دارم آن را حذف کنم .

    UA:F [1.7.8_1020]
    +1
  60. یاسر گفته:
    ۲۶ مرداد ۸۹ @ ۱۰:۰۹ ق.ظ

    تو این کرم سیاست چیست داری
    چرا پا بر دم افعی گذاری
    سیاست پیشه مردم حیله سازند
    نه مانند من و تو پاک بازند
    تماما حقه باز و شارلاتانند
    به هر جا هر چه پاش افتاد انند
    به هر تغییر شکلی مستعدند
    گهی مشروطه گاهی مستبدند
    من و تو زود درگیرش بمانیم
    که هم بی دست و هم بی دوستانیم
    ایرج میرزا

    UN:F [1.7.8_1020]
    +1

نظر خود را ارسال کنید: